Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mijn eerste indruk was "speelgoedtreintje!"
Anyway, ik vind het wel wat hebben, alleen jammer van de huizen die erachter staan.
Als dat nu allemaal bomen zouden geweeest zijn zoals links, dan was het mooier geweest denk ik.
En dankzij de stroomvoorziening voor de trein storen de hoogspanningskabels me in deze foto voor 'n keertje niet
inderdaad, hier ook, het heeft iets weg van een maquette.
Ik volg eveneens wat de achtergrond betreft, het zou super zijn als het er helemaal als een maquette uit zou zien, zodat je echt al moet kijken of het echt is...
ik vind het wel wat hebben, alleen jammer van de huizen die erachter staan.
Als dat nu allemaal bomen zouden geweeest zijn zoals links, dan was het mooier geweest denk ik.
Ja inderdaad, ik vind dat die huizen het effect wat doen verminderen.
Heb je de bovenste 1/3 en onderste 1/3 van de foto gewoon wazig gemaakt? Mij lijkt er in het midden van de foto enkel scherpte en verder alles onscherp.
En ik deel de meningen hierboven, lijkt een speelgoedtrein, maar de huizen staan in de weg (slopen die handel ).
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Heb je de bovenste 1/3 en onderste 1/3 van de foto gewoon wazig gemaakt? Mij lijkt er in het midden van de foto enkel scherpte en verder alles onscherp.
En ik deel de meningen hierboven, lijkt een speelgoedtrein, maar de huizen staan in de weg (slopen die handel ).
Ja inderdaad en de levendigheid serieus opgeboost, had graag een zo een lensje gehad maar lijkt mij iets te duur voor wat het is.
als tilt & shift vind ik het een hele verdienstelijke poging hier in beginnershoek! blijven doordoen, je zal zeker nog mogelijkheden krijgen om er nieuwe te maken waar er geen huizen of zo in de weg staan,...! maar ondertussen vind ik deze verre van slecht...
grts,
steyn
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
Comment