Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beginnersgeluk?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beginnersgeluk?

    Vote Here or






  • #2
    Re: beginnersgeluk?

    De tweede vindt ik de beste van de drie,al had ik even geholpen met die lange riet of onkruid stengels uit de lucht te halen, en ook de exif erbij gevoegd van de drie, voor andere kijkers en voor mij om een beter overzicht te verkrijgen. grt
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: beginnersgeluk?

      Wat vind je zelf van de foto's? Waarom spreek je van beginnersgeluk?
      technisch zijn ze goed.
      twee oogt wat somber, maar dat is eerder een realistische weergave van de weersomstandigheden van dat ogenblik, dan een fout bij de belichting.
      bij drie is het water niet bevroren, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak, dat is ook geen fout.

      Wat de onderwerpen en inhoud van de foto's betreft, kan je moeilijk spreken van beginnersgeluk.
      Ze zijn maar heel gewoontjes.
      Nu, dat kan bijna ook niet anders. Mijn eerste foto's waren ook maar heel gewoontjes.
      Die worden slechts beter door vele jaren te fotograferen, opleidingen te volgen, te lezen, van anderen te leren.

      Foto één en drie zijn louter esthetiserend, maar hebben weinig inhoudelijke zeggingskracht.
      Foto twee heeft dat al iets meer. Het beeld vertelt meer.
      Aan deze compositie kan nog gewerkt worden. Het is nogal rommelig.
      Ik zou op een trapje zijn gaan staan, zodat je toch al meer de weidsheid van een landschapsfoto krijgt.

      succes ermee

      Comment

      Working...
      X