Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor de 2 foto's ze komen nogal grijs over, er zou een beetje meer contrast in mogen
Maar de compo's vind ik wel goed , ik zou enkel voor foto 1 nog 1 cm van de onderzijde afsnijden zodat de deksteen in je hoek start
Voor foto 2 langs de linker zijde 1 cm er af , ook de steen in de hoek laten vertrekken .
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
gedeeltelijk akkoord met mijn voorganger.
de foto's kunnen voor mij wel wat meer contrast verdragen, maar zoiets is ook wel kwestie van persoonlijke smaak.
de ene heeft ze graag wat grijzer, de andere wat contrastrijker.
wat de dekstenen betreft, die in de hoeken willen laten beginnen vind ik toch zo'n idee fixe.
voor mij hoeft dat dus niet perse.
ik zou wel adviseren om op andere onderwerpen over te stappen, die ook nog iets te vertellen hebben. dat hoeft niet in tegenspraak te zijn met oefenen op zwartwit-omzettingen.
Comment