Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winterplaatje met een probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• winterplaatje met een probleem

hoi allemaal, ik heb hier een foto waar je wat vreemd tegen aan kijkt,de lantaarnpaal staat recht en toch zie ik en anderen er iets aan ,vreemd perspectief,heb in photoshop al van alles geprobeerd maar krijg hem niet anders ,heb het gevoel alsof de lantaarn voorover kiept

groetjes gijs
    ik wacht de reacties met belangstelling af
    Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Re: winterplaatje met een probleem

als je kijkt naar de huizen en daarmee vergelijkt staat hij wel juist denk ik , wegfotoshoppen is misschien een optie

vind het wel een mooie foto, alleen eisen de huizen en de lantaarnpaal teveel aandacht op vind ik, misschien is dat omdat je er zelf de aandacht op legt dat het hard opvalt

Comment

Ik vind dat je (al weet je het zelf misschien niet) een zeer goeie plaat hebt geschoten.

Ik heb er in ieder geval toch een hele tijd naar zitten staren...
      Het lijkt alsof het niet klopt maar uiteindelijk kan het niet anders dan de foto
      zijn zoals jij hem door jouw zoeker hebt gezien.

De lantaarnpaal, bomen, verkeersborden, zelfs het hoge gras op de voorgrond staan recht
      de horizon dan weer zorgt voor het breekpunt in de foto. Net DAT punt waar je dus de aandacht mee weet te trekken.

Ik neem aan dat het daar een glooiend landschap was waar jij lager stond dan het punt
      van de straat met zijn lantaarnpaal. Meer kan ik er niet van maken
      Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

hgoi allemaal, bedankt voor de comments,glooiend is het hier jammer genoeg niet ,weet dat het wel een redelijk mooie plaat is ,maar het intrigeerde mij dat er zo,n vreemd perspectief in zat ,moet er maar mee leven ,
        groetjes gijs
        Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Comment

Paal of geen paal het totaalbeeld is wel mooi

Comment

Working...
          X