Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooie dof oefening en goeie b&w omzetting.
Naar mijn gevoel te weinig echt onderwerp in beeld en teveel blur/bokeh, word er eerlijk gezegd wat draaierig van. Persoonlijk zou ik F4.5 toch iets hoger genomen hebben, maar als je dit effect beoogde dan is je opzet gewoon geslaagd natuurlijk.
Omzetting vind ik ook wel geslaagd. Maar met de compositie heb ik iets meer moeite. Er
is mijn inziens gewoon te weinig ruimte om rustig te kijken. Je kijkt je een beetje dood
op die eerste paal, vind die dan ook veel te dominant.
Goede Dof-speling....eveneens goed omgezet en de sneeuw is hier goed belicht...zelfs de ijskristallen zijn zichtbaar.
De inkadering is natuurlijk persoonlijke smaak, ik persoonlijk zou zelfs durven croppen tot juist onder de bomengrens...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Goede Dof-speling....eveneens goed omgezet en de sneeuw is hier goed belicht...zelfs de ijskristallen zijn zichtbaar.
De inkadering is natuurlijk persoonlijke smaak, ik persoonlijk zou zelfs durven croppen tot juist onder de bomengrens...
Comment