Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winterse landschappen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winterse landschappen

    Deze morgen voor de eerste keer een wandeling gemaakt, met de bedoeling mooie foto's te maken. De desillusie was zeer groot toen ik thuiskwam. Bijna al de horizonten liepen schuin, en zelfs allemaal helden ze af in dezelfde richting. Eens vloeken en morgen terug gaan oefenen, proberen om mijn 'afwijking' eruit te krijgen.
    De drie minst slecht heb ik eruit gehaald. Zien jullie nog zaken waar ik zeker op moet letten?
    Alvast bedankt voor de moeite!






  • #2
    Re: winterse landschappen

    Mooie landschappen, niet echt scherp maar dit mogen de pro's uitleggen. Heb veel foto's moeten rechtzetten omdat het gewicht van een reflex meestal links ligt. Dus goed kijken in je zoeker en richten op rechte lijnen.

    Comment


    • #3
      Re: winterse landschappen

      Ik vind zonder bewerking deze beelden meer dan geslaagd.
      De witbalans zou wat warmer mogen en de compos wat rechter waar de 2de mij het minste stoort.
      Voor mij is nummer 3 die boeienste.
      Goed gedaan.
      Als je een bewerkingsprogramma hebt kan je er nog meer uithalen.Als je dat wil natuurlijk.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: winterse landschappen

        leuke reeks en ga voor het Kerkje.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: winterse landschappen

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Ik vind zonder bewerking deze beelden meer dan geslaagd.
          De witbalans zou wat warmer mogen en de compos wat rechter waar de 2de mij het minste stoort.
          Voor mij is nummer 3 die boeienste.
          Goed gedaan.
          Als je een bewerkingsprogramma hebt kan je er nog meer uithalen.Als je dat wil natuurlijk.
          Ik heb Photoshop, maar heb ze bewust gepost zonder bewerking. Door eerst mijn fouten weg te werken, kan ik weinig bijleren hé.

          Comment


          • #6
            Re: winterse landschappen

            babooke, ik moest wel lachen met je intro over je afwijking ... niet lang geleden stond ik zelf ook zo te vloeken ... ik weet niet welke camera je hebt maar in sommige camera's kun je een 'grid' aanzetten in je viewer en die helpt ontzettend met je horizon (oever, huizen, ramen deuren etc) recht te zetten. Zeker aanzetten als het erop zit.

            Succes,

            Salukes
            Peter

            Comment


            • #7
              Re: winterse landschappen

              ik vind vooral de eerste leuk

              Comment

              Working...
              X