Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste foto

Ik ben echt wel ne beginner dus waarschijnlijk is dit voor jullie echt een ramp.
    maar wat moet er dan allemaal veranderd worden zodat dit een mooie foto zou zijn voor jullie?

Ik weet dat dit wss heel slecht is maar heb mijn toestel nog maar juist en ben nog volop boekjes aant lezen en dus ook aant leren hoe alles werkt en waar je zoal op moet letten...
    Last edited by JeroenDV; 7 januari 2010, 11:53.

Re: Eerste foto

Mooi! Een beetje meer zelfvertrouwen mag wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pilow Bekijk bericht
      Mooi! Een beetje meer zelfvertrouwen mag wel
      foto zichtbaar? ik zie namelijk niks :s

bedankt allesinds

Comment

Hier ook alleen een kruisje.

Als je het adres van de foto zélf ingeeft (meestal eindigend met de extensie "jpg"), in plaats van het adres van de webpagina (eindigend met de extensie "html"), dan werkt het wél:

Foto verwijderd.

Via de knop "Aanpassen" in het openingsvenster kan je de juiste koppeling plaatsen.
        Last edited by Jos Vanhengel; 7 januari 2010, 15:24.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Hier ook alleen een kruisje.

Als je het adres van de foto zélf ingeeft (meestal eindigend met de extensie "jpg"), in plaats van het adres van de webpagina (eindigend met de extensie "html"), dan werkt het wél:

Via de knop "Aanpassen" in het openingsvenster kan je de juiste koppeling plaatsen.
          Bedankt voor de tip

Comment