Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwsfeer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sneeuwsfeer

Prachtige wandelingen gemaakt, spijtig dat het mistig en bewolkt was, de lucht is dan ook nogal fel oplicht. Is het iets of helemaal niet?
    [IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Re: Sneeuwsfeer

Prachtige wandelingen gemaakt, spijtig dat het mistig en bewolkt was, de lucht is dan ook nogal fel oplicht.

Mist en bewolkt: ik vind dat nu wel mooi weer vinden om foto's te nemen ...
    't Moet niet altijd blauw zijn ...

Persoonlijk vind ik foto 3 een topper: zowel kleur, belichting en compositie zijn oke.
    1 en 2 zeggen me bitter weinig.

Comment

Vind de 3e foto ook de beste. Een beetje 'licht' qua kleuren, maar dat creëert een soort van dromerig beeld en dat kan ik wel appreciëren in deze foto
      Ook de takken rechts vind ik goed contrasteren met de (voor de rest) wijdsheid van de foto.

Foto 1: Het lijkt alsof de poort scheef op de foto staat. Ik denk dat dit echter niet zo is, maar dat het wordt veroorzaakt door de bomen in de achtergrond die wel schuin staan. En dat verstoort de foto voor mij. Het idee van de dreef en de kerk op het eind is leuk, maar de diepte ervan komt niet voldoende tot uiting.

Anyway, dit is maar mijn bescheiden mening. Hoop dat je er toch iets mee bent

PS: zijn deze foto's getrokken in en rond het 'fort van den Baron' (aan den dreef) en het Fort V in Edegem? Of zie ik dat volledig verkeerd?
      Canon EOS 50D | Canon EF-S 18-200 mm

Comment

Ge hebt het goed gezien,
        Foto 1 Hof ter linden Edegem-foto 2 den Brand wilrijk-foto 3 fort 5 Edegem
        Groetjes Willem

Comment

Working...
        X