Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Staartmees

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Staartmees

Last edited by Duvelke; 4 januari 2010, 19:30. Reden: Wil deze foto weg van dit forum

Re: Staartmees

Door de onscherpte verdwijnt alle charme die deze staartmees heeft naar de prullenbak.

Als je dergelijke wil posten moeten imho de ogen zeker scherp afgebeeld staan.

Sorry!
    Last edited by SeAlbe; 4 januari 2010, 12:30.
    SeALbe

Comment

@ Duvelke: Waarom heb jij je foto weggehaald???
      Misschien klinkt mijn reactie hard, maar ik vind dat het in dit geval moest kunnen.
      Ik heb namelijk al veel beter van jou gezien.
      Een foto terug weghalen vind ik persoonlijk heel onsportief!!!
      Last edited by SeAlbe; 4 januari 2010, 15:19.
      SeALbe

Comment

Ik dacht dat het een onderdeel was van het reglement?

2.10. Laat foto's a.u.b. staan

Het is de bedoeling dat foto's, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webruimte of bij je fotogalerijprovider blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Haal ze daar dus niet zomaar weg wanneer het je uitkomt! Anders krijgen we (foto)onderwerpen die plots geen beelden meer bevatten, maar wel nog reacties. Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.

Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw topics en foto's te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik dacht dat het een onderdeel was van het reglement?

2.10. Laat foto's a.u.b. staan

Het is de bedoeling dat foto's, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webruimte of bij je fotogalerijprovider blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Haal ze daar dus niet zomaar weg wanneer het je uitkomt! Anders krijgen we (foto)onderwerpen die plots geen beelden meer bevatten, maar wel nog reacties. Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.

Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw topics en foto's te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Sorry, maar het was zeker niet de bedoeling om onsportief te zijn, ik dacht gewoon dat ik hiermee gewoon ruimte mee innam en die liever voor goeie foto's wou laten! Dus bij deze plaats ik hem maar terug en nogmaals sorry en het zal niet meer gebeuren

Comment

ok.
              SeALbe

Comment

Deze valt natuurlijk in het niets tegenover je vorige post. Verkeerde scherpstelling?
                't kunnen niet altijd toppers zijn hé.
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Working...
                X