Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
l'Hiver Triste part III
Collapse
X
-
-
Re: l'Hiver Triste part III
knappe villa
is deze nog bewoondt?anders had ik in jou plaats over het hekken bestapt en dichterbij getrokken.nu zie je de fraaie villa niet groot genoeg op de foto's
greetzfacebook : https://www.facebook.com/SpilPics
-
Een beetje aan de donkere kant voor 1 & 2.
Vermoedelijk 1 van de 2 kleine kasteeltjes en de vijver in het provinciaal domein Wallemote te Izegem?
Nummer 3 lijkt me een heel goede sfeer te brengen.
mvg
franky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spilner Bekijk berichtknappe villa
is deze nog bewoondt?anders had ik in jou plaats over het hekken bestapt en dichterbij getrokken.nu zie je de fraaie villa niet groot genoeg op de foto's
greetz
Dit was wss niet zijn bedoeling aangezien hij dichterbij is geweest dan wat je ziet
Ikzelf vind het gras te fleurig tenopzichte van de rest van de foto die erg grauw overkomt.
Maar als dit zo was wat alleen jij weet dan heb ik niks gezegd.
Ik zou hier zeker nog eens terug gaan, er is nog veel meer uit te halen dan dat je al hebt gedaan.
Vind de 1e de beste.
bij de 3e moet je proberen als je centraal wilt gaan om links en rechts zoveel mogelijk hetzelfde te houden.
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
Comment
-
Is dus kasteel wolvenhof, dat ook op het Domein Wallemote ligt.
Ik wou eigenlijk niet echt het kasteel op zich tonen, eerder het grijze, mistige weer.
Daarom heb ik ook n foto 3 niet gecropt tot alles centraal staat, dan stond het meest zichtbare gedeelte van de mist (nevel) en niet op.
Ik kon niet echt wat contrast verhogen want daardoor verdween de mist.
Als bewerking heb ik dan wat kleur weggelaten , enkel het gras groen gelaten, om het grauwe weer en de winter te accentueren.
Comment
-
Comment