Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koolmees (bewerkte versie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Koolmees (bewerkte versie)

Hoi beste mensen vooreerst een gelukkig, gezond en fotovol 2010!
    Dit is een foto van een Koolmees die ik hier reeds geplaatst had, maar die ik nu eens geprobeerd hebt om te verbeteren! Wat me wel niet echt lukt is het oogje er uit te laten komen, wat de kritiek was op de vorige foto! Het is allemaal wel nog zoeken hoe al die programma's werken!
    MVG Duvelke

Re: Koolmees (bewerkte versie)

Ziet er al beter uit dan de orginele, oppassen met te veel verscherpen. Het oog is te donker ik denk ook niet dat dit gaat goed krijgen in bewerkingen, als er geen info in het zwart zit krijg je dit niet meer goed in geen enkel programma. Maar zeker verder doen

Comment

Spijtig van het oogje.
      Rechts wat meer plaats
      Voor de rest
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Het is een mooie opname met goeie kleuren, maar bovenstaande opmerkingen zijn ergens wel terecht.
        Nu heeft het beestje een zwart oog op een zwarte vederhuid, toch is de detail weg.
        Probeer eens de schaduw-hooglichtfunctie in fotoshop met een laagmasker die enkel het oog in de nieuwe bewerking steekt. Misschien komt er dan nog een lijntje uit.

Het vogeltje kan niet weg aan de rechterkant. Het heeft iets meer ademruimte nodig voor zijn bekje. Maar dan moet je je beeld al iets meer roteren of je raakt met die staart in de knoei.
        nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
        http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

Comment

Working...
        X