Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bankje in bos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bankje in bos

Zegt deze foto iets of blijft het een doodgewoon saai bankje op een bospad? En indien het saai is, heeft iemand een tip om zoiets spannender te maken?

De bovenkant van de bank is wel overbelicht maar dat heb ik spijtig genoeg pas op mijn pc ondervonden. Laat de commentaren maar komen.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Re: Bankje in bos

dat achteraan de haag stopt stoort me ook een beetje.
    Als rechts de haag verder door liep zou ik van de andere kant getrokken hebben, de bank meer ruimte geven, om een eenzamer gevoel op te wekken. Dat is mijn eerste gedacht, er zullen er hier ongetwijfeld wel betere ideeën hebben.
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Zoals je zelf reeds aanhaalt stoort de reflectie van de rugleuning me in deze foto. Deze is helemaal uitgebrand. Verder staat de bank er niet helemaal op (links achteraan, vooraan de rugleuning en de poten)
      Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
      http://digitalefotografietm.blogspot.com

Comment

Ofwel had je nog dichter gemoeten, alleen een blad, ofwel veel verder gaan staan.
        Of iemand vragen om te gaan zitten, Je ziet met een bankje kan je verschillende richtingen uit . Blijven proberen

Comment

De scherpte vindt ik persoonlijk wel heel mooi liggen
          Pentax K20D met accesoires en 50+ lenzen

Comment

Working...
          X