Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnerfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beginnerfoto's

Hallo mensen,

Ben benieuwd wat jullie van de volgende foto's vinden!

Dit is een foto van het afgebrande voormalige Marinehospitaal in Hellevoetsluis. Het werd later gebruikt als appartementencomplex, die op 26 november door brand verwoest werd.
    Focuslengte: 35 mm
    F/6,3
    1/100 sec
    ISO 100

Focuslengte: 35 mm
    F/4,5
    1/40 sec
    ISO 100

Focuslengte: 108 mm
    F/4
    1/125 sec
    ISO 400

Ik hoor het wel
    Pentax K20D met accesoires en 50+ lenzen

Re: Beginnerfoto's

Geen opmerkingen tot nu, allez ik zal dan maar de eerste zijn

Ik zit wat met de kleur van alle drie de foto's, verder zit het formaat ook niet lekker.

Foto1: De compo was misschien iets beter geweest als je achter die twee mensen stond en had gewacht tot de boot voorbij was.

Foto2: Zit echt niet goed voor mij, veel te vlak en dan links dat stuk van dat huis.

Foto3: De beste van de drie, maar was misschien beter met minder achtergrond en meer paddestoel.

Groet Flash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Sluit me aan bij flashplash, met nog een paar toevoegingen:

De 2e foto mist wat contrast en kleur. Ik denk ook dat ze beter zou zijn als je wat meer de onderkant had getrokken, zodat de 'kin' van het gezicht er mee opstaat (het lijkt nu alsof het gezicht bijna kopje onder gaat in de foto).

Vind de 3e foto ook de beste. Het is duidelijk wat het onderwerp is. De achtergrond is goed wazig, al heb ik een beetje de indruk dat hij 'trilt' (precies of ik zie hem dubbel, snap je?). Misschien zou ik zelfs een stukje van de bovenkant afdoen (zodat het 'storende' donkere blad rechtsboven er niet meer opstaat).
      Canon EOS 50D | Canon EF-S 18-200 mm

Comment

Bedankt voor de reactie's.

@flashsplash: De boot was er een voor de noodvoorzieningen

Van de tweede foto had ik trouwens al wat afgeknipt, want er stonden meer storende dingen op..
        Pentax K20D met accesoires en 50+ lenzen

Comment

Working...
        X