Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn DB begin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn DB begin

Na een aantal weken op deze site naar al de foto's te zitten kijken dacht ik dat het eens tijd was om mijn eigen foto's te posten. Dit zijn enkele van mijn meest geslaagde foto's tot nu toe. Ik ben nog maar 2 jaar bezig met fotografie en heb tot nu toe alles alleen geleerd, met de laatste maande een beetje hulp van Ken Rockwell. Ik dacht dat ik nu wel eens echt mocht leren foto's trekken en daarom graag jullie mening. Ik moet noch véééél bijleren dus alle tips zijn welkom.

De 2e foto (eekhoorn) is een beetje warmer gemaakt. Buiten het croppen zijn de foto's verder niet gewijzigd.
    Last edited by ijshockeyfreak; 29 december 2009, 15:00.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Re: Mijn DB begin

@topicstarter:
    Je foto's zijn niet zichtbaar omdat je voor de link url hebt staan en erna /url
    Verander url in img en je foto is zichtbaar.
    Voor je eerste foto heb ik het zelf al aangepast.

Comment

Die kunnen tellen als binnenkomer . Welkon in ieder geval.

Wat mij betreft horen ze eerder thuis in fotobeoordeling/showcase dan in de beginnershoek.

Mooi gewerkt met scherpte en scherptediepte. Compo en belichting zitten ook goed
      Ik vind de 3e het sterkst (maar 't is een moeilijke keuze)
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Prachtige binnenkomer 2 is een beetje te warm

Comment

Mooi reeksje!
          Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Als je foto's verkleind dan moet je die wat verscherpen, nu hebben de drie foto's daar wat last van.
            Je eerste foto lijkt me wat te druk, probeer de bloem als solitair te fotograferen.
            Bij je tweede foto had je best het diafragma wat wijder mogen zetten om een zachtere bokeh te bekomen en liefst niet warmer maken.
            De derde foto is je beste.
            In ieder geval heb je het al in je vingers en je hebt een oog voor compositie, ik zou de volgende keer in "Fotobeoordeling" posten want je bent al redelijk gevorderd hoor.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Working...
            X