Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ons fretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ons fretje

    Hoi allemaal,
    Hier mijn eerste foto op dit zeer leerzame forum.Ik heb geen fotobewerking programma, alleen de software die bij de cam (a300) zit. Die heb ik hier niet gebruikt, Om het juiste formaat te krijgen wilde ik de BD sizer downloaden, maar ik krijg volgende foutmelding:De server op www.idimagersystems.com doet er te lang over om te antwoorden Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Greettzzzzzzzzzz Marcel

    gemaakt met de 18 - 70 kitlens. f 5,6 op 70 mm 1/125 sec iso 100 (ook te zien op: http://www.flickr.com/photos/marcel_vd_riet/ )
    Last edited by Angus; 29 december 2009, 11:56. Reden: verkeerde foto.....Duhhhhhhh....

  • #2
    Re: ons fretje

    Niet echt een prachtplaat, maar een goed begin.
    Het overkomt me ook wel eens dat ik zeg dat is nu een goede foto, en weet je waarom ? Omdat bij bepaalde opnames emoties verwerkt zitten, en dan zal je de foto altijd mooi vinden. Anderen die de band niet hebben met het onderwerp op de foto vinden dan ook de foto meestal niets bijzonders. Ik denk dat dit hier ook het geval is.
    Voor jullie is de fret iets emotioneel, maar voor ons kijkers zegt het niet veel.

    Maar blijven oefenen.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment

    Working...
    X