Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2e vind ik niks aan, eerste vind ik leuk
Gewoon een goeie foto vind ik van een niet alledaags ondewerp. Doet mij nadenken..
Had misschien iets scherper gemogen onderaan.
Ik weet nu niet of ik die reflectie als een nadeel of een voordeel moet beschouwen
Zeker niet slecht!
Twee technisch goed uitgevoerde foto's.
Eerste spreekt juist aan wegens de reflecties in het water van de wolken.
Tweede is kwa onderwerp en compo misschien niet jedat maar ik vind het wel sterk dat het "geluchte" er mooi opstaat.
Compositie had misschien mooier geweest als je meer naar rechts stapte en de rotsblokken maar tot 2/3 liet lopen, daarnaast nog wat water en een dieptezicht ..
misschien de volgende keer ook even nadenken over een leuke titel bij je foto's - ik ben er nog nooit geweest maar bij de titel Zeebrugge had ik iets anders in gedachte
Comment