Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rondje gelopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rondje gelopen

Hoi,

Een paar dagen geleden heb ik een klein rondje gelopen met mijn camera, hier zijn een paar resultaten.

1.

2. Deze wou ik wat warmer maken, maar hier twijfel ik over. Enige suggesties daarover?

3.

Ik ben benieuwd
    Last edited by pitje; 28 december 2009, 12:05. Reden: Foto's te groot en te veel foto's
    Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

Re: Rondje gelopen

Pitje,

Best eerst eens op onderstaande link klikken.

http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ky-194415.html
    SeALbe

Comment

[Mod]
      Je plaatste te veel foto's in dit topic, ik heb er daarom 1 verwijderd. Je foto's, met uitzondering van de eerste, zijn ook te groot. Gelieve de foto's te verkleinen en weer zichtbaar te plaatsen.

Comment

Excuses, ik had de verkeerde foto's schijnbaar geupload

Ik heb ze even veranderd.
        Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

Comment

Bedankt voor de snelle aanpassingen!

Comment

Het bleek dat ik op mijn vaders account had gepost... ik hoop niet dat dit een probleem is. Ik ben namelijk een beginner nog

(Ook even hiermee het topic omhoog geschopt)

Comment

"Een paar dagen geleden heb ik een klein rondje gelopen met mijn camera, hier zijn een paar resultaten."

Soms moet je ook even stilstaan!! Niet zo vlug..vlug.
              Nadenken over compositie. De eerste is veel te druk, er is ook geen echt uitgesproken onderwerp.
              2 en 3 zijn beter, rustiger maar zet de onderwerpen niet zo centraal.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pvink Bekijk bericht
                Het bleek dat ik op mijn vaders account had gepost... ik hoop niet dat dit een probleem is. Ik ben namelijk een beginner nog

(Ook even hiermee het topic omhoog geschopt)
                Vergissingen zijn menselijk
                Probeer er wel op te letten dat je met je eigen account aanlogt aub. Anders gaat het zeer verwarrend zijn voor anderen, wat je wel kan begrijpen.

Comment

De beste raad is hier al gegeven, denk ik. En dat is tijdens het rondje lopen iets langer
                  stil blijven staan om je eens af te vragen wat je nu precies wilt tonen. Dus iets meer zorg
                  dragen voor de compositie. Eerste foto is inderdaad te druk en geen onderwerp waardoor
                  je als kijker een beetje verdwaald geraakt in plaats van geboeid. De tweede is beter, de
                  kerk iets te centraal waardoor je er te vlug op uitgekeken raakt. Bij de derde is dit nog
                  erger. Je had die paal met die twee vogels op, links kunnen plaatsen en een stuk van het
                  water mee in beeld nemen, of helemaal rechts.
                  Ik zou zeggen, gewoon nog eens datzelfde rondje lopen, een paar tips in gedachten houden
                  en opnieuw proberen. Veel succes.

Comment

Bedankt voor de reactie allen

Nu je het zegt, de eerste is wat te druk.

Buiten de compositie om, waar ik toen op de moment niet echt op lette , zijn de kleuren, temp. en witbalans wel goed? Of heeft dat ook enige aanpassing nodig?

Nogmaals bedankt

Groeten, paul

ps. dat rondje was klein, dat wou niet zeggen dat ik het snel afgelopen was

Comment

Working...
                    X