Het is wel diezelfde Koolmees van gisteren, maar dan wel in een andere positie! Misschien iets beter dan gisteren?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koolmees tweede poging
Collapse
X
-
-
Re: Koolmees tweede poging
mooie close up
maar scherpte springt er niet direct uit ( op het onderbuikje ipv kopje)
en de kleurbalans staat te koel ( wit wordt blauw)mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Weerom helemaal niet slecht, maar heeft wel zowat dezelfde 'minpunten' als de eerste versie: doortekening in de zwarte delen, scherpte, ...Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Ik zie ook geen oogjes.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
-
Beste mensen, kunnen jullie mij helpen met welk een programma ik hier best voor gebruikt om mijn foto's te verbeteren, want nu doe ik alles voorlopig met picasa 3 en dat is ver van professioneel hé! Maar eerlijk ik ben ook niet van plan om er duizenden euro's aan te hangen! Dus enig alternatief en hoe kan ik dan het best met het programma leren werken. Met een boek misschien?
Alvast bedankt voor alle tips en hopelijk lukt het eens om een bijna perfecte foto van die kleine wezentjes te maken (en dat ze eens een beetje langer bleven stil zitten hé!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk berichtBeste mensen, kunnen jullie mij helpen met welk een programma ik hier best voor gebruikt om mijn foto's te verbeteren, want nu doe ik alles voorlopig met picasa 3 en dat is ver van professioneel hé! Maar eerlijk ik ben ook niet van plan om er duizenden euro's aan te hangen! Dus enig alternatief en hoe kan ik dan het best met het programma leren werken. Met een boek misschien?
Alvast bedankt voor alle tips en hopelijk lukt het eens om een bijna perfecte foto van die kleine wezentjes te maken (en dat ze eens een beetje langer bleven stil zitten hé!)
via school studentenversie kunnen kopen, scheelt de helft.
Eerst ook geprobeerd met een boek maar het was makkelijker in de les
Comment
-
Jouw mezenfoto's heb ik allebei 15% verscherpt in BDSizer en dat leverde een aanzienlijke winst aan details en scherpte op.
Volgens mij wordt de compositie van beide foto's beter, als je ze uitsnijdt naar portretformaat. Zoals bijvoorbeeld deze: KLIK!
Een glinstering in het oogje van de vogel (zoals in jouw vorige post) maakt de foto ook mooier. Daarvoor moet het licht onder de juiste hoek komen.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Comment