Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Weerom helemaal niet slecht, maar heeft wel zowat dezelfde 'minpunten' als de eerste versie: doortekening in de zwarte delen, scherpte, ...
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Beste mensen, kunnen jullie mij helpen met welk een programma ik hier best voor gebruikt om mijn foto's te verbeteren, want nu doe ik alles voorlopig met picasa 3 en dat is ver van professioneel hé! Maar eerlijk ik ben ook niet van plan om er duizenden euro's aan te hangen! Dus enig alternatief en hoe kan ik dan het best met het programma leren werken. Met een boek misschien?
Alvast bedankt voor alle tips en hopelijk lukt het eens om een bijna perfecte foto van die kleine wezentjes te maken (en dat ze eens een beetje langer bleven stil zitten hé!)
Beste mensen, kunnen jullie mij helpen met welk een programma ik hier best voor gebruikt om mijn foto's te verbeteren, want nu doe ik alles voorlopig met picasa 3 en dat is ver van professioneel hé! Maar eerlijk ik ben ook niet van plan om er duizenden euro's aan te hangen! Dus enig alternatief en hoe kan ik dan het best met het programma leren werken. Met een boek misschien?
Alvast bedankt voor alle tips en hopelijk lukt het eens om een bijna perfecte foto van die kleine wezentjes te maken (en dat ze eens een beetje langer bleven stil zitten hé!)
Ik heb op school Lichtroom geleerd, mooi programma en niet moeilijk om aan te leren,
via school studentenversie kunnen kopen, scheelt de helft.
Eerst ook geprobeerd met een boek maar het was makkelijker in de les
Hoi Jos
Sorry dat ik een beetje laat reageer, maar ik ben een paar dagen weg geweest! De foto is inderdaad heel wat verbetert! In ieder geval bedankt voor de tips iedereen
Comment