Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste Foto

    Na lang gekeken en gelezen te hebben, ook eens een poging wagen.
    Langs deze weg wil ik ook de forumleiding bedanken om te helpen met mijn inlogprobleem



    Is het iets

  • #2
    Re: Eerste Foto

    Ik kan nu niet goed zien wat er onder de mist zit (land of water?) maar ik vind het wel iets hebben
    Alleen... Die kader errond stoort me
    Ik weet niet precies wat je bedoeling was, maar misschien dat hij wat meer grijzig ook mooi is, maar dan is hij wel wat 'griezeliger'... Als je snapt wat ik bedoel (want nou ja, ik en m'n gedachten ook altijd )
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: Eerste Foto

      Inderdaad er zit land onder de mist, ik heb niets veranderd. Er was juist een mooie zonsopgang en er hing heel dikke mist, vandaar de roze gloed.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste Foto

        Witte kader zou ik weghalen

        Zeer mooie foto!

        Comment


        • #5
          Re: Eerste Foto

          inderdaad het wit uit de kader weg. Voor de rest is het een heel knappe foto! weinig of niets op aan te merken. Alleen zou ik links en onder een tikkeltje croppen zodat de verhoudingen beter uitkomen.

          Knap gedaan!
          [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

          Comment


          • #6
            Re: Eerste Foto

            Oorspronkelijk geplaatst door snuf Bekijk bericht
            Inderdaad er zit land onder de mist, ik heb niets veranderd. Er was juist een mooie zonsopgang en er hing heel dikke mist, vandaar de roze gloed.
            Je kan eens proberen om hem wat grijzer te zetten, maar zo is hij ook erg mooi!
            En ik zou eerder rechts & onder wat croppen, zodat je niet ziet dat die voorste berm stopt
            Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: Eerste Foto

              waw, leuk resultaat! Mystieke sfeer.
              http://www.flickr.com/photos/jigal/

              zowel positieve als negatieve reacties welkom ! (heb nog véél te leren)

              Comment


              • #8
                Re: Eerste Foto

                ok volgende zonder kader, bedankt voor de reactie

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste Foto

                  hoi allemaal,mooie foto sfeer goed weergegeven ,ik zou er niets aan croppen ,alleen je stond misschien op het land ,maar ik zie hier toch echt een bootje links op de foto,boven land is juist de mist iets minder hevig ,te zien op de landtong ,mooie plaat
                  groetjes gijs
                  Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eerste Foto

                    Ondanks de mist, kan je de weerspiegeling van de bomen op het water zien.
                    Ook een mooie compositie.

                    Sfeervol plaatje!
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eerste Foto

                      Man man, die gloed, die kleuren, dat mystieke sfeertje .. topfoto voor mij

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eerste Foto

                        Mooie foto . Ik zou er niets aan veranderen. Behalve de kader dan, maar dat wist je al.
                        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eerste Foto

                          Bedankt nogmaals, Het is een bootje, die vissers zijn nog gekker dan die fotografen .
                          Het eerste stuk land dat je ziet is een eiland, daarachter is er weer een stuk water, door de mist ziet het er uit als een geheel.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eerste Foto

                            Mooie sfeervolle foto . Ik het het gevoel dat water te kennen, toevallig het Schulens meer toch niet?

                            Groetjes,
                            Edje C
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eerste Foto

                              Mooi!!
                              Ik vind de kleuren wel mooi zo.
                              Sony α200 + 18-55 sam + 75-300, Sigma dc 18-200, Sigma 50mm macro

                              Comment

                              Working...
                              X