Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik stel mij even voor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik stel mij even voor

hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus laat ik even wat over mij vertellen. ik ben gek op fotograferen maar wel op amateur niveau. ik hou heel erg van foto's maken , ik heb altijd mijn cameraatje in mijn handtas zitten voor als er eens een mooi moment zich voordoet . dit doe ik sinds ik eens een prachtig beeld heb gezien dat vroeg om gefotografeerd te worden maar ik had geen camera bij daar heb ik nog altijd spijt van want het was een prachtig beeld, het waren drie bomen die netjes op een rij stonden waarvan de ene boom groene bladeren had, de middelste gele bladeren en de rechtse rode bladeren gewoon prachtig! ) mijn cameraatje is maar een simpele goedkope samsung maar mits een beetje photoshoppen kan ik er wel iets van maken hier alvast een foto die ik gemaakt heb en ik ga ook mijn kansje wagen bij de shootchallenge je weet maar nooit hé

Re: ik stel mij even voor

mooie foto.
    mooie compositie en goed van contrast.

Comment

Weer maar eens een foto waardoor ik me de vraag stel "Wat is een beginner?".

Zeer mooie foto vind ik!

Comment

vinden jullie de foto echt goed? ze is genomen met mijn goedkoop samsungetje hier in het parkje toen het sneeuwde een goeie week geleden. heb het wel een beetje mooier gemaakt met photoshop

Comment

maar als beginner heb je toch maar een sterke plaat neergezet met een goede compo, en goed nabewerkt allicht. Eén van de betere, aparte winterse beelden. Zo zie je maar dat het niet altijd aan de camera hoeft te liggen he
          [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

welkom bij de club en je bent meteen goed begonnen. Heel mooie binnenkomer.
            Zo zie je maar:
            dure camera + slechte fotograaf = slechte foto
            goedkope camera + goede fotograaf = meestal goede foto.

ga zo door.

Groeten, Bert
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

Comment

ik zou mij niet echt een goede fotograaf noemen hoor. ik bibber veel te veel en kan mijn cameraatje niet echt stil houden. maar ik hou echt heel erg van foto's nemen ik trek ook van alles foto's zoals bijvoorbeeld uitstalramen of gewoon mensen op straat.. meestal is wel 3/4 van wat ik trek grandioos mislukt en soms zit er wel eens iets redelijk bij

Comment

hoeveel foto's denk je dat de pro's zo gemiddeld wegsmijten
                veel oefenen is altijd de boodschap, maar als je "het zicht" hebt ben je al halfweg
                [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Zeer geslaagde foto !

Comment

Working...
                  X