Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even proberen of het lukt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Even proberen of het lukt

Hallo,

Ik ben helemaal nieuw hier, moet alles dus nog een beetje uitzoeken. Binnen enkele dagen hoop ik hier mijn eerste foto's te mogen plaatsen met mijn nieuwe reflexcamera.

Voorlopig probeer ik het al even met volgende foto's.
    Deze zijn afgelopen zomer nog gemaakt in Zweden met een Fuji A 303 finepix. Hier kan je dus niet veel mee werken natuurlijk, maar ik vind het toch wel mooie foto's.
    De locaties en de timing zaten alvast goed, maar dan is het jammer dat je er niet meer kunt uithalen omdat je beperkt bent tot een compact toestelletje.
    Het is vooral nu even zoeken en proberen om hier een foto te posten en kijken of het lukt.

Bedankt voor het kijken en eventuele comments.

Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen toe en een voorspoedig 2010,

Edje C
    Last edited by Edje C; 25 december 2009, 21:08.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Even proberen of het lukt

Nu de foto's nog
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Het is vooral nu even zoeken en proberen om hier een foto te posten en kijken of het lukt.
      daarvoor dient dan het testforum

Comment

Gevonden

Comment

Waar hebben jullie gezeten met die Kanoo's? Ik heb vorig jaar ook een dikke week in Zweden aan het peddelen geweest in de fantastische Glaskogen bij Arvika, fantastische tocht en ervaring!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter.C Bekijk bericht
            Waar hebben jullie gezeten met die Kanoo's? Ik heb vorig jaar ook een dikke week in Zweden aan het peddelen geweest in de fantastische Glaskogen bij Arvika, fantastische tocht en ervaring!
            Hoi Dieter,
            Dat moet nu net lukken, in Arvika hebben wij ook gepeddeld, inderdaad een fantastische tocht en dito ervaring!!! Wij zijn vertrokken vanuit Sandviken Garden, een kuuroord waar ze ook kanotochten organiseren.Misschien ben je ook wel vanop die plek vertrokken. Wij hadden als tocht de Jösse Alv, we werden gedropt in Noorwegen en dan maar terug zien te geraken hé.
            Volgende zomer staat het hoge noorden terug op het menu, maar dan meer een doortocht ondermeer langsheen de Noorse fjorden, en volop foto's maken daar natuurlijk .

Groetjes,
            Eddy
            Last edited by Edje C; 26 december 2009, 01:19.

Comment

Working...
            X