Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steam, ice & flares

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Steam, ice & flares

    Gezien in de HOF, zeer verdiend ,
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

    Comment


    • #32
      Re: Steam, ice & flares

      Heerlijk hoor. Dit kan ik erg waarderen. Gefeliciteerd met de HOF!
      Dennis

      www.dennisbeekelaar.com

      Comment


      • #33
        Re: Steam, ice & flares

        Gewoonweg schitterende foto's. De locatie die herken ik zoder meer, namelijk Chemelot in Geleen, ik kan de hoge kolommen en schouwen makkelijk zien vanuit mijn keuken. Ik heb enkel een vraagje. Mag jij zomaar foto's nemen op zo een gevaarlijke plek, of had je daar toelating voor moeten verkrijgen. Ik vraag dit niet zomaar, ik werk namelijk zelf op een chemisch bedrijf, en daar mag ik absoluut geen foto' s nemen, zowel naar bedrijfsspionage, als naar veiligheid toe.
        Maar nogmaals, aanzie deze commentaar niet als kritiek. Al deze beelden zijn adembenemd.

        Comment


        • #34
          Re: Steam, ice & flares

          Gohhh .. als ze er echt van wakker liggen zullen ze het wel komen zeggen zeker , en wat bedrijfsspionage betreft, je kan vanop de straat met een goeie zoom van veel chemische bedrijven betere opnames maken waar héél wat meer details op te herkennen zijn dan op deze plaat. Maar de exacte locatie laat ik lekker in het ongewisse ...

          Comment


          • #35
            Re: Steam, ice & flares

            Knap !!
            Tom.grts - Let your imagination be your only limitation
            Nikon - d90 - nikkor: 18-55mm & 55-200mm
            http://www.tomgeerts.be/

            Comment

            Working...
            X