Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nu vreemde eend, binnenkort als een visje in...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nu vreemde eend, binnenkort als een visje in...?

Dag fotoliefhebbers

Op vakantie in Indonesië veel mooie foto's gemaakt, doch de onderwateropnamen vond ik het leukst om te doen :-)
    Ik ben een beginnerke en moet absoluut nog veeeel bijleren, maar ik hou ervan om creatief bezig te zijn en ik heb veel geduld. 2 dingen die mss toch wel nodig zijn..
    Ik heb maar 1 probleem en dat is dat mijn cameraatje van 150 euro niet echt hoogstaande kwaliteit aflevert, of toch niet die kwaliteit die ik zou willen.

Dus graag jullie kommentaar en tips alsook jullie STEM, want ik doe mee aan een fotowedstrijd om een goede camera te winnen!

hieronder de link

alvast bedankt! ik hoop hier veel bij te leren van jullie!
    Hilde

ps hoe voeg ik de foto in DIT onderwerp erbij?

[Mod RF] Beste miss_bubbles, hoe je foto's zichtbaar op BD moet plaatsen kunt u lezen in dit sticky. Hoop dat het u lukt anders roep je maar.PS: Je mag de foto gerust groter plaatsen tot maximum 900 pixels aan de langste zijde, is beter om te oordelen.
    Last edited by Red Falcon; 22 december 2009, 21:16. Reden: foto niet zichtbaar.

Re: Nu vreemde eend, binnenkort als een visje in...?

ik vind er niet zoveel aan ... onderwater foto's zijn leuk, maar het onderwerp raakt me niet en scherp is het ook niet. Het Blauwe van het zwembad stoort me ook.
    de uitdrukking op het gezicht is leuk, de bril geeft een tof effect, maar het is eerder een facebook-profiel foto...

Ik zeg niet dat ik het beter doe, integendeel. maar voor mij is dit het niet.

Comment

Re: Nu vreemde eend, binnenkort als een visje in...?

Daar heb je gelijk in. Hij is niet scherp en het water is te blauw. Onderwaterfoto's zijn moeilijk te maken, ik vond het vooral heel leuk,.. veel bloopers ook ze :-) Maar scherpe onderwaterfoto's das echt iets voor pro's met degelijk materiaal! Andere foto's daarentegen...

Binnenkort zal ik zeker eens iets anders posten, benieuwd wat je daar van vind!
      Groetjes!

Comment

Working...
      X