Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schicht im Schnee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schicht im Schnee

eerst en vooral
    sorry dat jullie nie weeral comentaar moeten (willen) geven op mijn poloke
    maar ben nu zo gefacineerd geraakt door de camera en auto's dat ik maar niet kan stoppen. en omdat oefening kunst baart neem ik er veel

zoals de titel al aangeevt "Schicht im Schnee" (laag in sneeuw)
    vondt ik mijn zwarte laagvlieger tof uit de hoek komen in de sneeuw

nu heb ik eens proberen rekening te houden met al jullie tips waarvoor dank
    en heb ik deze foto's uit de bus gekregen

ben benieuwd wat jullie ervan denken

deze foto was eingelijk te zwaar overbelicht en dan heb ik er maar dit van gemaakt :

zoals bij jullie gezegt zijnde moest ik meer proberen voor extreme hoeken te nemen
    bij deze :

en dan nog een fotoke genomen tijnden het blauwe uurtje met wat extra verlichting op de rechterzijde :

laat de en comentaren maar komen

wat ik ook nog even kwijtwilde :
    ik ben ongeloofelijk om eindelijk de durf te hebben gehad mijn foto's hier te posten op het forum en dit allemaal door alle comentaren waar ik zoveel uit leer

mvg nic
    Nikon D5000 15-55m 18-200

Re: Schicht im Schnee

Ik zie dat je telkens bijleert na elke post van je Polo, wat zeer goed is.

Mijn opmerking: heb oog voor details. De sneeuw die nog rond je banden zit had je er eigenlijk beter af proberen te doen (klein borsteltje meenemen ofzo?)
    De 3e foto vind ik niet echt goed... De eerste vind ik al iets beter, maar toch ook niet optimaal.
    De 2e foto is, zoals je zelf zegt, vanuit een extremer perspectief genomen, waardoor ik hem de betere van de 3 vind.
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Heel goed hoor. Leuke reeks. Voor mij de tweede, met het lekkere groothoekeffect, maar dat maakt de andere niet slechter.
      Ik meen dat je er, met wat oefening, nog veel meer gaat uithalen. Er is alleszins een duidelijke progressie tegenover je vorige foto's.

Mvg

Chris

Comment

@ snipa
        dikke merci dit meen ik nou te zeggen met bedankt voor alle tips
        en zeggen dat ik bijna altijd een bortseltje bij me heb om de velgen te reinigen
        volgende keer vergeet ik dit zeker niet

@ Festinalente
        bedankt hoor
        zelf zie ik ook aan de foto's dat ze beter worden naarmate de oefening
        ik geef zeker en vast niet op

grts nic
        Nikon D5000 15-55m 18-200

Comment

Er valt wat mij betreft niets aan toe te voegen.

Je foto's zijn duidelijk een verbetering tov de vorige.
          Nr. 2 is mijn favoriet van de 3.

Bij de 3de heb je proberen bij te lichten, hetgeen op zich wel goed is, maar ik vrees dat een aantal lichtbronnen nodig hebt om het goed te krijgen (en nog geen kleintjes ook). In ieder geval een goed idee, ivm het blauwe uurtje.

Altijd leuk om dergelijke progressie te zien.
          Mvg,David
          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

standpunt van twee vind ik mooi... drie boeit me totaal niet.
            Vind het alleen jammer van de lelijke (voor mij althans maar dat is persoonlijk) achtergrond... ook de reflectie in de deur had niet gehoeven, het had zeker een (voor mij) mooiere foto opgeleverd als één en twee ergens anders waren gemaakt.
            Verder vind ik het idee van die sneeuw wel leuk, meestal komen die opgepoetste bakken dan toch niet buiten? (grapje hoor)
            http://500px.com/RonnyJanss

Comment

Working...
            X