eerst en vooral
sorry dat jullie nie weeral comentaar moeten (willen) geven op mijn poloke
maar ben nu zo gefacineerd geraakt door de camera en auto's dat ik maar niet kan stoppen. en omdat oefening kunst baart neem ik er veel
zoals de titel al aangeevt "Schicht im Schnee" (laag in sneeuw)
vondt ik mijn zwarte laagvlieger tof uit de hoek komen in de sneeuw
nu heb ik eens proberen rekening te houden met al jullie tips
waarvoor dank
en heb ik deze foto's uit de bus gekregen
ben benieuwd wat jullie ervan denken
deze foto was eingelijk te zwaar overbelicht en dan heb ik er maar dit van gemaakt :

zoals bij jullie gezegt zijnde moest ik meer proberen voor extreme hoeken te nemen
bij deze :

en dan nog een fotoke genomen tijnden het blauwe uurtje met wat extra verlichting op de rechterzijde :

laat de
en
comentaren maar komen
wat ik ook nog even kwijtwilde :
ik ben ongeloofelijk om eindelijk de durf te hebben gehad mijn foto's hier te posten op het forum en dit allemaal door alle comentaren waar ik zoveel uit leer
mvg nic
sorry dat jullie nie weeral comentaar moeten (willen) geven op mijn poloke
maar ben nu zo gefacineerd geraakt door de camera en auto's dat ik maar niet kan stoppen. en omdat oefening kunst baart neem ik er veel

zoals de titel al aangeevt "Schicht im Schnee" (laag in sneeuw)
vondt ik mijn zwarte laagvlieger tof uit de hoek komen in de sneeuw
nu heb ik eens proberen rekening te houden met al jullie tips

en heb ik deze foto's uit de bus gekregen
ben benieuwd wat jullie ervan denken
deze foto was eingelijk te zwaar overbelicht en dan heb ik er maar dit van gemaakt :

zoals bij jullie gezegt zijnde moest ik meer proberen voor extreme hoeken te nemen
bij deze :

en dan nog een fotoke genomen tijnden het blauwe uurtje met wat extra verlichting op de rechterzijde :

laat de

wat ik ook nog even kwijtwilde :
ik ben ongeloofelijk om eindelijk de durf te hebben gehad mijn foto's hier te posten op het forum en dit allemaal door alle comentaren waar ik zoveel uit leer
mvg nic
Comment