Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allereerste foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Allereerste foto's

Hallo iedereen,

ik ben een man van 20, heb nu ongeveer een tweetal weekjes een canon eos 450d met standaard kitlens.

nog nooit enige professionele feedback gekregen, dus alvast mijn excuses op voorhand als ik zondig tegen basisprincipes.

te lange sluitertijd op bovenstaande?

Re: Allereerste foto's

Hoe méér je zondigt hoe boeiender je foto's (kunnen !) worden. De 1e foto vind ik, ondanks zijn onscherpte, wel goed.

Comment

Na twee weken en al direkt nachtfotografie , je foto's zijn te klein om goed te beoordelen 900 Pix langste zijde .

Echt een goede raad eerst leren gaan en dan leren lopen leer je toestel knal van buiten en oefen best met daglicht dit is geen kritiek maar een tip

Groeten

Joeri
      Mvg Joeri, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, X-M5, X-T5, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3s, Insta360 X4 & Qoocam 3 Ultra, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
        Na twee weken en al direkt nachtfotografie , je foto's zijn te klein om goed te beoordelen 900 Pix langste zijde .

Echt een goede raad eerst leren gaan en dan leren lopen leer je toestel knal van buiten en oefen best met daglicht dit is geen kritiek maar een tip

Groeten

Joeri
        volledig mee eens...
        hoewel dat ik al slechtere nacht-fotografie gezien heb
        maar de compo's kunnen beter...

blijven oefenen en blijven posten :-)
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

Working...
        X