Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fire in the sky

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fire in the sky

plaatselijke zonsondergang....
    Iso 200
    f10
    @28 mm
    1/15s

Last edited by @NN; 14 december 2009, 18:33.

Re: fire in the sky

Instellingen zijn goed, als je vanaf statief gewerkt hebt.

Foto... niet slecht, maar ik vind het geen topper. 't Is allemaal zo ver weg, en de flare onder het zonnetje stoort me toch wel een beetje.

Mvg

Chris

Comment

Ik zou de foto croppen van iets links van de zon tot helemaal rechts.
      Dan is er minder 'eentonige' lucht, en heb je de zon links, en de bomen rechts op je foto.
      FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

is aangepast. Gecropt.

Ann

Comment

Best de originele laten staan, als je een bewerking plaatst. Anders worden de commentaren die gegeven zijn, zinloos.
          Bij deze "crop" valt de onscherpte wel heel erg op, waardoor ik vermoed dat hij uit de hand gefotografeerd werd, met een te lange sluitertijd.
          De foto steekt ook vol ruis en artifacten. Heb je een verkleining/vergroting van de kleine foto gedaan, of van de originele ?

Mvg

Chris

Comment

[QUOTE=FestinaLente;2499405]Best de originele laten staan, als je een bewerking plaatst. Anders worden de commentaren die gegeven zijn, zinloos.
            Bij deze "crop" valt de onscherpte wel heel erg op, waardoor ik vermoed dat hij uit de hand gefotografeerd werd, met een te lange sluitertijd.
            De foto steekt ook vol ruis en artifacten. Heb je een verkleining/vergroting van de kleine foto gedaan, of van de originele ?

Mvg

Originele heb ik verkleind. Wat veroorzaakt de ruis en wat bedoel je met artifacten?

A.

Comment

Working...
            X