Weer even lekker met water wezen spelen..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Druppeltjes
Collapse
X
-
-
Re: Druppeltjes
leuk gedaan en ga voor de tweede, omdat je daar geen "horizon" hebt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Vind de foto's niet mooi ,maar dat heeft dan te maken met de vorm van de druppels.
Hier moet je natuurlijk een beetje geluk mee hebben. Door het vele oefenen zal het geluk wel dichterbij komen. Ik denk dat je ook moet experimenteren met de hoogte waarop ze vallen, omdat ik vind dat er nogal veel golven zichtbaar zijn.
Ik mis ook nog wat licht in de foto.
Volgens mij staan je foto's ook niet recht.
Zo veel commentaar voor foto's die eigelijk nog zo slecht niet zijn. Het is een zeer moeilijke dicipline.
Nog wat experimenteren en ik denk dat je binnenkort mooie exemplaren gaat maken.
Robby BBLast edited by robbydorine; 18 december 2009, 12:28.Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtVind de foto's niet mooi ,maar dat heeft dan te maken met de vorm van de druppels.
Hier moet je natuurlijk een beetje geluk mee hebben. Door het vele oefenen zal het geluk wel dichtebij komen. Ik denk dat je ook moet experimenteren met de hoogte waarop ze vallen, omdat ik vind dat er nogal veel golven zichtbaar zijn.
Ik mis ook nog wat licht in de foto.
Volgens mij staan je foto's ook niet recht.
Zo veel commentaar voor foto's die eigelijk nog zo slecht niet zijn. Het is een zeer moeilijke dicipline.
Nog wat experimenteren en ik denk dat j binnenkort mooie exemplaren gaat maken.
Robby BB
Comment
-
De golven zijn niet zo zichtbaar... ik heb vanmiddag hier ook een probeersel gepost, maar ik krijg geen reacties op mijn druppeltjes... Ik mis scherpte in men foto, maar ik zie wel dat jij je druppels zeer belicht heb, misschien heb ik het wat te donker gemaakt... kweet et niet, als er even iemand naar mijn foto's kan kijken????? danku!!!Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210
Comment
-
Comment