Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ikzelf vind het goed gelukte foto's, en, ik ben ook een beginner... Jij lijkt me toch al enige ervaring te hebben als ik dit resultaat zie, en, jouw website
Erg knap
Telkens een goede plaatsing van het onderwerp, en een mooie scherpte vind ik zo :-)
De eerste verdient mijn voorkeur, en de tweede volgt. De derde vind ik wat minder, maar dat is mijn mening :-)
More good stuff zou ik zo zeggen
Normale nette platen waar ik verder weinig op aan te merken heb. Over de laatste foto lijkt wat een waasje te zijn getrokken. Had hem liever helderder gezien.
Comment