Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kader is hier al beter als de andere foto's van jou.
Als je een foto van een bloem maakt, zorg dan dat je een mooie bloem neemt. Koop desnoods een nieuw boeketje (of vraag ) om te oefenen.
Technisch is de bloem best goed belicht en heb je een mooie achtergrond maar de foto op zich zou ik niet tegen een muur willen hangen, de bloem is echt niet zo mooi.
Mooie foto van een bloem en meer moet dat niet zijn toch? En, ik vind geen enkele bloem lelijk eigenlijk: niet elke bloem kan "mooi" of "lelijk" zijn, want dat kan je eigenlijk niet eenduidig bepalen, puur kwestie van verwachtingspatronen.
En, de foto van een bloem die zeer duidelijk is, hoe kan dat nu saai zijn? Dat is wel zeer subjectief vind ik.
Comment