Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemetjes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bloemetjes.

Beide foto’s zijn gecropped.

- Sluitertijd: 1/2s
    - Diafragma: F11
    - ISO: 100
    45mm, interne flash 1/16

- Sluitertijd: 1,6s
    - Diafragma: F20
    - ISO: 100
    45mm, interne flash 1/16

, ?

Re: Bloemetjes.

De eerste is de betere van de twee maar de boord (interne schaduw) stoort mij wel...

Tweede is platgeflitst en daardoor niet mooi. Volgende keer flitscompensatie wat lager zetten of diffusor gebruiken....

Groeten
    Mipstoo

Comment

Bedankt voor de reactie, zal dit zeker meenemen naar de volgende foto's.

Comment

Foto 1 van mij mag je dat doorzichtig zwart randje weglaten. Je foto is nu al tamelijk donker en dat randje benadrukt dat nog eens.
        Scherpte zit goed maar de kleuren zijn wat plattekes. Kijk naar de tweede foto die op gebied van kleur pittiger is.
        Compo
        Foto twee valt het op dat je geflitst hebt aan de reflekties en harde schaduwen
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Bedankt voor de reactie.
          De eerste foto is wat donker uitgevallen, maar ben nog aan het wennen met het gebruik van de ISO, heb dit ondertussen half-en-half door hoe het werkt.

De tweede is de reflectie redelijk hard en de schaduw veel te duidelijk.
          Hoe zou ik dit kunnen vermijden? Me 2 extra (draadloze) flashes aanschaffen?

Rellik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rellikagem Bekijk bericht
            Bedankt voor de reactie.
            De eerste foto is wat donker uitgevallen, maar ben nog aan het wennen met het gebruik van de ISO, heb dit ondertussen half-en-half door hoe het werkt.

De tweede is de reflectie redelijk hard en de schaduw veel te duidelijk.
            Hoe zou ik dit kunnen vermijden? Me 2 extra (draadloze) flashes aanschaffen?

Rellik
            Bounce, diffuser, softbox
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
            X