Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kabouter en totempaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kabouter en totempaal

Omdat mn technische kennis (heb stapels boeken) én fototoestel (ben aan t sparen) nog niet veel te betekenen hebben, hou ik me nu zowat bezig met onderwerp en compo.
    Beide fotos zijn genomen tijdens n herfstwandeling in park Tivoli te Mechelen.
    1. zoals deze goedgemutste kabouter in een oude woonst

staat ie te centraal ?

2. of n Belgische totempaal ?

Hoop dat ik niet teveel verbeelding heb, maar zie hier toch n 'gezicht' in.....
    Misschien beter bij 'fotofun' geplaatst ?

Is dit iets ?? of niet ?
    Alle comments welkom
    AmaZony

Re: kabouter en totempaal

Deze staan er al van gisteren en nog geen reacties gekregen van de "echten", dus zal ik als beginner maar iets zeggen hé..
    Onderwerpen te centraal geplaatst. De 1e algeheel onderwerp (venster met bouwstructuur - dorpel en steunbouw boven) afgesneden en kabouter te diep naar onder. Neem het hele venster als onderwerp, plaats dit op 1/3 van je foto en een leuk supplement is de kabouter.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

hier commentaar van een andere beginner,in tegenstelling van mijn voorganger vind ik nr 1 wel geslaagd!!Het stoort hoegenaamd niet dat het raam in het midden staat,evenals de kabouter.
      De omzetting vind ik leuk gedaan.
      Foto 2 vind ik persoonlijk wat minder hebben,maar ja,smaken verschillen!!!
      gr Eddy

Comment

1ste foto is qua kleuren heel mooi; de compositie is minder geslaagd hoewel het zeker niet storend is op deze manier

2e foto boeit me veel minder ondanks het (scheve) gezicht van de boom

Comment

F1: kabouter centraal in de foto soort hoegenaamd niet. kleurcombinatie en compositie zijn mooi!
          F2: qua foto misschien niet bijzonder maar het oog van de fotograaf moet toch maar even zien dat er een gezicht in die boom staat! goed gezien

Salut,
          Peter

Comment

Foto 1 is de betere hoor. Ook al is foto 2 goed gezien, hij is niet zo spannend om naar te kijken.
            Foto 1 had van mij wel ofwel helemaal Z/W mogen zijn ofwel in kleur... deze bewerking kan ik niet zo smaken. Maar dat is persoonlijk hé.

Groeten
            Mipstoo

Comment

Working...
            X