Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spontane foto zw-wit peuter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• spontane foto zw-wit peuter

Foto met 50mm.
    Alle comments welkom.

mvg
    Last edited by jimmeirte; 9 december 2009, 19:49. Reden: Foto te groot
    canon 40D - 24-70L2.8 - & 70-200 L f4 IS

Re: spontane foto zw-wit peuter

Dit vind ik een leuke foto! De kader is mooi, de achtergrond wazig en niet storend, en de kleine heeft de nodige lichtjes in de ogen. Een mogelijk verbeteringspunt: van mij mocht het kindje vollédig scherp zijn. Het oog dat het dichtst bij de camera is, is scherp. Dit is absoluut noodzakelijk. Maar het ander oog had ook scherp gemogen :-)
    Toch al knappe foto!
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zuzip Bekijk bericht
      van mij mocht het kindje vollédig scherp zijn. Het oog dat het dichtst bij de camera is, is scherp. Dit is absoluut noodzakelijk. Maar het ander oog had ook scherp gemogen :-)
      tja met een 50mm 1.4 ist effe oefenen hè.
      maar toch vind ik het een mooie opname.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

[Mod]
        De foto is groter dan de toegestane forumafmetingen. Gelieve de foto te verkleinen (max. 900 pixels) en dan weer zichtbaar te plaatsen.

Comment

Thx!

Exif: iso 100 en op 1.4 diaf en sluitertijd 100. Voor 2e oog had ik ws nr f2 moeten gaan, met iso wat hoger had dit gekund maar ja...tijd is soms beperkt he
          canon 40D - 24-70L2.8 - & 70-200 L f4 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jimmeirte Bekijk bericht
            Thx!

Exif: iso 100 en op 1.4 diaf en sluitertijd 100. Voor 2e oog had ik ws nr f2 moeten gaan, met iso wat hoger had dit gekund maar ja...tijd is soms beperkt he
            Hallo,
            Soms heb je het inderdaad niet voor het kiezen ... Ik vind het een mooie opname. Guitig en spontaan en dat moet soms ook kunnen.
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
            X