Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eend, zon en bloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eend, zon en bloem

Dit had ik al gepost, maar per ongeluk verkeerd. De mods hebben het nog niet verplaatst, dus maak ik gewoon een nieuw topicje aan.. Ze zullen het ander dan wel eens verwijderen.

____

Nog eens 3 heel amateurfoto's van mij, aub help mij met tips, commentaar, opbouwende kritiek en dergelijke meer!
    'k vind het wel al zelf heel jammer dat de laatste foto niet erg scherp is, maar we moesten snel verder om de Bonobo's te gaan bekijken.

Re: eend, zon en bloem

[Mod]
    Ik heb je andere topic verwijderd. Zelf kijk ik niet zo vaak in Tips en Trucs. De snelste manier om een topic te laten verplaatsen is door een moderator persoonlijk een PM te sturen, of dmv het uitroepteken aan je topic (kan je een boodschap geven die bij alle moderators terecht komt).

Comment

oké, bedankt voor de tip

Comment

Een regelmatige fout die ik hier zie in beginnershoek is dat er bv 3 foto's worden geplaatst maar die over verschillende onderwerpen gaan.
        Dit wil zeggen dat de mensen drie verschillende beoordelingen moeten geven en dat wordt niet gedaan.
        Resultaat nog altijd geen reaktie.
        Wat je doet mag maar is niet aan te raden.
        Voor het fotograferen geldt hetzelfde, ga niet zomaar lukraak foto's maken. Consentreer je op één ondewerp, maak foto's tot het goed is en ga dan verder.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Foto twee heeft wel wat, maar de anderen zijn spijtig genoeg niet scherp. De EXIF-gegevens lijken mij niet abnormaal dus misschien wat fel bewogen tijdens het afdrukken?
          about.me/stijnv

Comment

Dus als ik het goed begrijp is het beter gewoon één foto of meerdere foto's maar dan van hetzelfde onderwerp te posten?

Bedankt in ieder geval voor de tips.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elliekeh Bekijk bericht
              Dus als ik het goed begrijp is het beter gewoon één foto of meerdere foto's maar dan van hetzelfde onderwerp te posten?

Bedankt in ieder geval voor de tips.
              Wat mij betreft en de ervaring die ik hier op BD heb, wel.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
              X