Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie harmonie in de kleuren. Ik had mss toch wat meer scherptediepte proberen verkrijgen, een f/11 ipv die f/5.6 die je hier gebruikte. In dit soort foto vind ik het zelf ook moeilijk te beslissen waar de scherpte nu moet liggen.
inderdaad, het is moeilijk om te zeggen waar de scherpte precies moet liggen maar de foto heeft de eerste keer dat je ze ziet zeker een wauw-effect. een zeer geslaagde foto dus naar mijn bescheiden mening.
De bloem heeft geen echt diepe kleuren. Ik denk dat een minder overheersende achtergrondkleur de bloem beter tot haar recht laat komen.
Wat de compositie betreft ben ik het met Robby eens, een beetje meer ruimte aan de bovenkant en wat minder aan de onderzijde.
Deze foto zit toch al een trapje hoger dan beginnerhoek dacht ik gelijk toen ik het topic opende. Zoals m'n voorgangers: een iets beter contrasterende achtergrond en ietske meer ruimte bovenaan. De DOF en de compo vind ik goed hoor!
Ik vind het een hele mooie foto.
Het kleurenpalet is zeer geslaagd voor mij.
De dof, hoe beperkter hoe liever voor mij, dus dit is zeker
Misschien een tikkeltje meer plek bovenaan zoals reeds is aangehaald door de anderen.
Comment