Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Essen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Essen

Vorige week naar Essen geweest. vele foto's getrokken, hier onder een van mijn persoonlijke mooiste. spijtig genoeg wou de flits niet altijd mee, en was ik mijn statief vergeten, hoewel de belichting er eigenlijk nog niet ZO slecht was.

zo, de rest kan je vinden op

ben hier nog niet zo enorm lang mee bezig. en normaal werk ik met een 17-85 maar die is nu binnen op herstelling, dus voorlopig met de Tamron 18-200

grtz
    Last edited by Sannepoes; 7 december 2009, 08:13. Reden: te veel foto's

Re: Essen

maximum 3 foto's
    Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

Comment

[Mod]
      Zoals je in ons Forumreglement kan lezen, mag je maximaal 3 foto's per topic plaatsen.
      Ik heb de te veel geplaatste foto's verwijderd.

Comment

thnx, was gaan werken heb het nu pas gelezen :] mijn excuses

Comment

Ben zelf nog beginner. Ik vind de compo niet erg interessant : ik zie wel graag een mooie auto doch wiel noch auto staan er volledig op. De eerste is mij totaal onduidelijk.
          Just my opinion.
          Paulusz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paulusz Bekijk bericht
            wiel noch auto staan er volledig op. De eerste is mij totaal onduidelijk.
            Sluit ik mij bij aan.
            about.me/stijnv

Comment

Ken zelf niet veel van detailfotografie. Zelf had ik in mijn composities nooit voor enkel de zijkant gekozen, meer voorkant/zijkant.
              Mvg,
              Werner
              D-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.

Comment

Foto 1: hou wel van detailfotografie en van mooie autos maar dit onderwerp boeit me niet echt / 2: denk dat t mooier was mocht t wiel er volledig opstaan. 3: knappe auto maar springt er niet uit op de foto, komt n beetje rommelig over.
                Heeft me wel benieuwd gemaakt naar Essen, zal straks es naar de andere op PBucket gaan kijken. Tot zover de mening van een groentje
                AmaZony

Comment

Working...
                X