Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Braziliaanse Jiu-Jitsu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Braziliaanse Jiu-Jitsu

Hier een paar pogingen van de training BJJ.

Kan er mij iemand ook uitleggen hoe ik die Exif hier ook bij zet. Dat is me nog niet duidelijk.

Alle commentaar is welkom!

Re: Braziliaanse Jiu-Jitsu

Voor mij in deze volgorde :
    2: Boeiend ! Vooral die voeten !
    3 : Ik mis iets ... maar weet niet goed wat, is t omdat ik die man zn ogen niet echt zie of omdat er vooraan zoveel vloer is ???
    1 : de zwarte gordel ligt voor mij n beetje te hoog in die rechterhoek, waardoor teveel rood en onderwerp dat niet echt mn aandacht trekt.
    Vind t al bij al een mooie serie;
    grtjs,
    Last edited by AmaZony; 1 december 2009, 23:48. Reden: smiley door gebruik van teken gevolgd door letter
    AmaZony

Comment

Oops hoe komt die smiley met duim omlaag daar nu ?? Moest gewoon n B zijn hoor ! de B van Boeiend ! Sorry daarvoor en duim omhoog !!
      Grjs,
      AmaZony

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Valeriedg Bekijk bericht
        Kan er mij iemand ook uitleggen hoe ik die Exif hier ook bij zet. Dat is me nog niet duidelijk.
        Dit kan je meestal via je bewerkingsprogramma achterhalen.
        Je kan ook via verkenner rechtsklikken op je afbeelding, eigenschappen kiezen uit menu en kijken bij tabblad geavanceerd.
        Anders kan je ook gebruik maken van Opanda iexif, freeware

Comment

Oops hoe komt die smiley met duim omlaag daar nu ??
          die komt er omdat je een dubbele punt hebt getypt met vlak daarachter (zonder spatie) de hoofdletter B van "Bad" (slecht)
          wijzig je bericht door er een spatie tussen te zetten en die thumb down smiley verdwijnt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            die komt er omdat je een dubbele punt hebt getypt met vlak daarachter (zonder spatie) de hoofdletter B van "Bad" (slecht)
            wijzig je bericht door er een spatie tussen te zetten en die thumb down smiley verdwijnt.
            Idd, nu je t zegt...., dom dat ik daar niet op gelet heb.
            Bedankt..., is intussen aangepast, want deze fotos verdienen zeker geen thumb down
            AmaZony

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AmaZony Bekijk bericht
              Idd, nu je t zegt...., dom dat ik daar niet op gelet heb.
              Bedankt..., is intussen aangepast, want deze fotos verdienen zeker geen thumb down
              Bedankt!

Comment

Working...
              X