Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
1) nogal een ongelukkig standpunt, dit had leuker geweest op ooghoogte
2)een hoger F nummer (kleiner diafragma) had je lichtjes een ster effect gegeven en dat had mooiet geweest
3) heeft wel iets schilderachtigs en straalt herfst uit
de duidelijk zichtbaarheid van de korrel vind ik een meer waarde...
was deze toevallig iets te donker en bijgelicht in de nabewerking?
Bij nummer 1 heb ik van te hoog gefotografeerd, ga ik dadelijk lager doen.
Bij nummer 2 zijn de lichten inderdaad wat "gloeiachtig" en dit zou mooier geweest zijn als ze wat meer ster/puntachtig zouden zijn. Bedankt voor het F nummer, ga dit morgen avond meteen nogmaals proberen.
Bij nummer 3 heb ik inderdaad bijgewerkt, de foto was zeer donker (het was ook al donker) en doordat de ISO waarde hoger stond (800 of 1600) had ik al een korrelig effect.
Wat met de schuivertjes gespeeld en kwam tot dit.
Hier is de link naar de originele foto: http://img28.imageshack.us/img28/2406/pb301052.jpg
Bij nummer 1 heb ik van te hoog gefotografeerd, ga ik dadelijk lager doen.
Bij nummer 2 zijn de lichten inderdaad wat "gloeiachtig" en dit zou mooier geweest zijn als ze wat meer ster/puntachtig zouden zijn. Bedankt voor het F nummer, ga dit morgen avond meteen nogmaals proberen.
Bij nummer 3 heb ik inderdaad bijgewerkt, de foto was zeer donker (het was ook al donker) en doordat de ISO waarde hoger stond (800 of 1600) had ik al een korrelig effect.
Wat met de schuivertjes gespeeld en kwam tot dit.
Hier is de link naar de originele foto: http://img28.imageshack.us/img28/2406/pb301052.jpg
ik vind de orginele mooier dan de bewerkte die je eerst gepost hebt ;-)
had je onderwerp op de gulden snede gezeten en het takje uit een hoekje
had de compo aangenamer geweest :-)
Comment