Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Testjes ( reactie graag )
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Testjes ( reactie graag )
je hebt mooie kleuren te pakken in 1, maar volgens mij heb je scherp gesteld op het spiegelbeeld ipv de 'echte' boom... en dat is jammer, had anders een mooi plaatje geweest.
2: toont mooi hoe je pannen liggen, maar boeit me niet echt, beter croppen zodat de middelste rij ook mooi in het midden zit
3: altijd leuk, maar mis contrast (en een meeuw, kwal, wrakhout, of iets anders)Nikon 5000D + kitlens 18-55
Comment
-
1 had zeker potentie om een betere foto te worden.
2 mits iets meer aandacht voor de compossitie en eventueel een andere DOF had deze ook iets beter gekunnen.
3 mis scherpte (kan ook zijn door veel wind) en iets meer beeld had mss beter geweest.
blijven foto's maken en niet opgeven.
af en toe rolt er wel eentje uit waarvan je tevreden bent.
en dan bekijk je hem goed ook de instelling en hou je dit in't achterhoofd.
heb zo zelf ook al veel geleerd, en vooral ook hier hoornikon stuff
Comment
-
Bij foto 1 wou ik de weerspiegeling van de grootste boom door het raam vatleggen , waardoor de zonsondergang er veel minder scherp uitkomt. hoe kan ik dat in het vervolg voorkomen ???
Bij foto 2 wou ik de opeenvolging van de dakpannen weergeven maar blijkbaar kan het nog iets beter precies !!!!
Bij Foto 3 vondt ik vooral de zandlijnen uitdagend om dat vast te leggen en had idd misschien foto iest groter genomen maar er was idd véél wind
Dank u voor de tips , ga er zeker proberen rekening mee te houden
Foto's zijn getrokken met een canon powershot SX10 IS
Comment
-
-
-
Dacht dat de sluitingstijd was ingesteld op 0.4 maar ben daar niet zeker van .
De foto's zijn genomen zonder statief dus vanuit het hand waardoor er idd iets moeilijker is om scherpe fotokes te nemen maar ben wel van plan om een statief aan te schaffen om die problemen te voorkomen
De Boom die centraal staat kan idd niet uit andere hoek genomen worden of moest op het schuine dak naar boven klimmen maar zou in deze periode zeker afteraden worden want zou de heilige man wel eens durven tegen komen
Comment
-
Comment