Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ZZ-Mot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ZZ-Mot

Weinig kleur deze beestje, maar ie bleef wel stil....

Re: ZZ-Mot

Ben geen pro maar ik vind de opnames mooi, scherp op het kopje, kan je me info geven hoe je deze opnames gemaakt hebt.
    Groetjes

Comment

je zit nu op iso 100, met relatief lange sluiterstijden, je hebt geluk dat het beestje inderdaad mooi stil zat en jij ook...
      maar f2 vind ik echt wel een plaatje !
      Nikon 5000D + kitlens 18-55

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luc12 Bekijk bericht
        Ben geen pro maar ik vind de opnames mooi, scherp op het kopje, kan je me info geven hoe je deze opnames gemaakt hebt.
        Groetjes
        Motje van raam geplukt, op wit blad papier met 3 led-lampjes erop.
        Motje bleef heel de sessie mooi stil zitten, moest bekomen van al die regen waarschijnlijk..
        Verder statief, mijn Sigma 105mm F2.8, witbalans handmatig en daarna in lightroom de exposure en contrast wat naar omhoog.

Comment

Beestje bleef zitten omdat ze A : van licht houden en B : van warmte.

Verder mooie foto's; alleen jammer van het open diafragma. volgende keer ook paar nemen op F16 of meer; zeker als je onderwerp zich niet evenwijdig bevind met je objectief.
          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
          Flickr____No place to be

Comment

Ik vind ze wel goed gelukt, maar ik sluit me verder ook aan met Defenderke.

En vraagje aan LUC12, hoe weet je hoe deze foto genomen is, er staat toch nergens info bij? Dat vraag ik me eens af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marcovandaar Bekijk bericht
              En vraagje aan LUC12, hoe weet je hoe deze foto genomen is, er staat toch nergens info bij? Dat vraag ik me eens af.
              Via een progje zoals Opanda IExif (een exif-lezer) kan je deze info achterhalen, tenminste als deze info bewaard is gebleven in de bewerkingsprogramma's die gebruikt zijn.

Comment

bedankt zicolas!
                ik zal eens kijken.. is wel interessant.

gr
                marco

Comment

Working...
                X