Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gelukkige kinderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gelukkige kinderen

    Mag ik jullie mening over deze foto eens weten! Ik heb die genomen van spelende zusjes in de straat waar ik woon.
    Alvast bedankt
    Last edited by Sannepoes; 21 november 2009, 14:48. Reden: Correcte foto in het topic geplaatst.

  • #2
    Re: Gelukkige kinderen

    goede omzetting, leuk groepsportretje.
    maar laat ze ook eens apart poseren en gewoon doen, dat kunnen goede portretten worden.

    Comment


    • #3
      Re: Gelukkige kinderen

      Aangenaam om naar te kijken, spontaan, goed gelet om een laag standpunt in te nemen. DOF in orde en omzetting naar Z/W zeker gepast.
      Ze zien er heel gelukkig uit. Voor mij is de foto geslaagd.
      Grtn Werner
      D-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.

      Comment


      • #4
        Re: Gelukkige kinderen

        [Mod]
        De foto is groter dan de toegestane forumafmetingen, dit kon je lezen in de extra balk die bovenaan de foto was.
        Gelieve de foto te verkleinen (max. 900 pixels aan de langste zijde) en weer zichtbaar te plaatsen.

        Comment


        • #5
          Re: Gelukkige Kinderen

          Goed hoor, nog een beetje verscherpen in de software en dat lelijke logootje verwijderen, zeg nu zelf, een geel logo op een zwartwit foto (uitvinken in BDsizer).

          Comment


          • #6
            Re: Gelukkige Kinderen

            Groot gelijk Zappa, maar dat programmatje (BD sizer) dat ik gebruik om de foto's het formaat van de foto's te verminderen plaatst daar iedere keer zo'n dom logotje bij, maar de volgende keer probeer ik het weg te werken of misschien moet ik een ander programma gebruiken! TIPS???
            In ieder geval bedankt voor de reactie

            Comment


            • #7
              Re: Gelukkige Kinderen

              Duvelke. in je BDsizer staat een tab met 'additional operations' en daar staat een BDsizer logo standaard aangevinkt. Gewoon afvinken en klaas is kees.

              Heb je verscherpt? Ik mis toch scherpte op deze spontane foto. Het rechtste meisje staat er het scherpst op. Het linkse minder, maar ik vermoed dat het bewegingsonscherpte kan zijn aangezien je bij 1/40 getrokken hebt en de meisje niet stil lijken te zitten.
              Ze hadden er alvast veel pret aan.
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Gelukkige Kinderen

                Rechts meisj is inderdaad het scherpst, het is nu ook niet storend hé
                Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

                Comment


                • #9
                  Re: Gelukkige Kinderen

                  jammer van dat logootje

                  inderdaad wat mindere scherpte maar ik vind niet echt dat het stoort

                  anders mooie foto!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gelukkige kinderen

                    [Mod]
                    Ik ga even opkuisen in je topics.
                    Je had een topic gestart met deze foto, die te groot was. Ipv een nieuw topic te starten met dezelfde foto had je in dit topic de foto moeten vervangen. Dit kan je doen dmv de knop "aanpassen".

                    Ik voeg de twee topics nu samen.

                    Let ook even op het aantal topics dat je mag starten per dag per forumonderdeel aub.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gelukkige kinderen

                      Ik vind de omzetting niet echt goed , een beetje grijs !
                      Wit van de oogjes en tandjes een tikkeltje witter en je krijgt een andere foto
                      Die witte vlekken in de bomen , naast het bovenste en boven het rechtse kindje trekken ook da aandacht weg
                      Deze zijn nogthans makkelijk weg te klonen
                      En ook een beetje spijtig dat het linkse kindje niet in de lens kijkt

                      Ge ziet , enkele details , een beetje anders en een zeer goede foto
                      En ik denk niet dat ze het erg gaan vinden om nog eens te poseren
                      Ze hebben er duidelijk pret in

                      mvg

                      Rudy

                      Comment

                      Working...
                      X