Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude sluis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude sluis

    De foto is een HDR uit drie foto's.
    Graag jullie mening.



    Link naar originele foto.

  • #2
    Re: Oude sluis

    Niet overdreven in de HDR dat is al goed, het onderwerp zelf mocht iets boeiender.

    Comment


    • #3
      Re: Oude sluis

      Inderdaad niet spannend genoeg, en je onderwerp staat er ook niet helemaal op. Ik zie ook geen enkele reden om een HDR te maken, maar da's jou keuze. Licht zit perfect in de originele.
      Doordat hij niet spannend genoeg is, ge ja ook alles zien wat men niet moet zien, zoals de steltloper op de achtergrond, en het gegeven dat de achtergrond helemaal scheef lijkt te staan.
      Goed geprobeerd toch, maar ik zie er dus geen "oude sluis" in. Het detail staat hier in een omgeving, maar geeft niet aan waarvan het een detail is, wat de titel moet vertellen. Ik denk dat er meer te doen is met "het detail als deel van", zodat de foto ook meer verhaal krijgt.

      Mvg

      Chris

      Comment


      • #4
        Re: Oude sluis

        Alvast bedankt voor de reacties! We hebben weer iets om aan te werken.

        De titel "oude sluis" is gewoon omdat het een oude sluis was maar komt inderdaad niet zo goed over in de foto. Er had misschien iets meer op de foto gemogen.

        @FestinaLente : De link naar originele foto is gewoon dezelfde foto maar niet verkleind.
        Dus ik ben al blij dat daar het licht perfect zit

        Comment


        • #5
          Re: Oude sluis

          Onderwerp komt niet echt tot zn recht op de foto, niet boeiend....
          AmaZony

          Comment

          Working...
          X