Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

colors

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • colors

    Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS + EF-S 55-250 IS

  • #2
    Re: colors

    een te vermijden ouderwets photoshop-effectje.
    draagt noch inhoudelijk noch esthetisch iets positiefs bij aan het beeld.
    op zich is de foto nogal slordig van compositie, en zo een kleureffect kan dat niet goedmaken.

    Comment


    • #3
      Re: colors

      Je hoeft het niet altijd te vermijden zoals Control Z zegt maar ik moet het wel met hem eens zijn dat het kleureneffect deze foto niet ten goede doet komen.

      Groeten Werner

      Comment


      • #4
        Re: colors

        De opzet is leuk, maar én het stoeltje én de paar rozen? Dan wellicht één onderwerp kiezen. Voor een zwartwit-omzetting zit er te weinig contrast in de foto, het is nu vooral heel veel grijs. Met meer contrast zal zo'n foto zeker sprekender worden...


        Jacobus
        Zenfolio

        Comment


        • #5
          Re: colors

          Oorspronkelijk geplaatst door control-z Bekijk bericht
          een te vermijden ouderwets photoshop-effectje.
          Draagt noch inhoudelijk noch esthetisch iets positiefs bij aan het beeld.
          Op zich is de foto nogal slordig van compositie, en zo een kleureffect kan dat niet goedmaken.
          + 1 :b

          Comment


          • #6
            Re: colors

            Persoonlijk vind ik het stoeltje iets te centraal staan en trekt het te veel aandacht (het hoort daar voor mij niet) de zwart/wit kleur combinatie vind ik altijd leuk, al zou ik de kleuren niet 100% laten doorkomen maar die kleur layer redelijk wat transparantie geven zodat de je meer een illusie van kleur krijgt.... Eventueel iets meer naar sepia en minder contrast rijk bvb klik
            Rudy,

            Hier vind je meer Astrofotografie werk.

            Comment

            Working...
            X