tja is wel een leuk effect maar of je er echt mooie foto's kunt mee fabriceren durf ik te betwijfelen... als iemand het tegendeel kan bewijzen zou ik verrast zijn...
The light at the end of the tunnel is the light of the oncoming train...
Oorspronkelijk geplaatst door kapitein nemoBekijk bericht
tja is wel een leuk effect maar of je er echt mooie foto's kunt mee fabriceren durf ik te betwijfelen... als iemand het tegendeel kan bewijzen zou ik verrast zijn...
en euhm waarom niet, al je je er op toelegt en moeite genoeg doet!!!
kijk hier maar es: klik
staat hier al ergens een topic over denk ik
OT: zoals je ziet in bovenstaande link valt er veel mee te doen, vind de foto's niet slecht hoor, leuk gedaan
De tweede vind ik toch al een verdienstelijke poging. Niemand te zien op de foto en goed geschreven. Probeer dat nu eens op een plaats met een minder storende achtergrond en als dan vooral veel oefenen om écht knappe dingen te maken (zie bvb link van david_ve ). Het blijft natuurlijk een leuke spielerei.
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
De eerste is een lange sluitertijd en de bomen op de achtergrond belichten zodat deze in het raam te zien zijn.
De tweede is enkel lange sluitertijd. Ergens in waar het pikdonker is Ik sta er af en toe nog op, maar dit komt door de de flitsen van medestudenten.
De derde is lange sluitertijd, maar met de techniek van flitsen op het tweede gordijn. Ik denk dat vooral met de derde techniek veel mogelijkheden zijn om mooie foto's te maken.
Alvast bedankt voor de reacties!!
Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2
Zeker en vast een verdienstelijke poging. Het is niet makkelijk om je naam te schrijven met light graffiti. Ik heb zelf al eens met light graffiti geëxperimenteerd en ga dit zeker nog doen. Heel leuk Doe zo verder/blijven oefenen!
Comment