Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disney World Orlando

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Disney World Orlando

    3 van de paar 100 geschoten fotos van mijn vakantie in Orlanda Florida USA. Uiteraard als je daar je vakantie doorbrengt, moet je ook even Disney World bezichtigen.

    Wat vinden jullie ervan ? /

    Groeten Werner


    1:




    2:



    3:




    Groeten Werner

  • #2
    Re: Disney World Orlando

    Bij deze melden wij u het
    het overlijden van
    MICKEY en MINNI MOUSE
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Disney World Orlando

      Mmm , sorry Robby maar die begrijp ik niet helemaal haha

      Comment


      • #4
        Re: Disney World Orlando

        Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
        Mmm , sorry Robby maar die begrijp ik niet helemaal haha
        Dacht het wel, anders had je het niet gedaan
        Kijk eens naar die kaders. Amen
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Disney World Orlando

          Hahaha, snap em. Bij deze meld ik je dat ze nog gewoon leven, alleen houdt de fotograaf van zwarte kaders

          Maar snap en begrijp de opmerking !

          Comment


          • #6
            Re: Disney World Orlando

            Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
            Hahaha, snap em. Bij deze meld ik je dat ze nog gewoon leven, alleen houdt de fotograaf van zwarte kaders

            Maar snap en begrijp de opmerking !
            Dat is het bijzonderste dat jij tevreden bent.
            Maar voor mij verpesten ze de sfeer.
            Respect voor je smaak maar hou er dan rekening mee dat je daar regelmatig zult commentaar op krijgen tot vervelens toe.
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Disney World Orlando

              Is dat het bijzonderste dat ik tevreden ben ? of bedoel je dat dat het belangrijkste is?

              Persoonlijk vind ik met een zwarte kader, dat de foto eruit spat.
              Maar respecteer je mening.

              Thnx for commenting en tegenwoording houdt ik overal rekening mee

              Groeten

              Comment


              • #8
                Re: Disney World Orlando

                Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
                Is dat het bijzonderste dat ik tevreden ben ? of bedoel je dat dat het belangrijkste is?

                Persoonlijk vind ik met een zwarte kader, dat de foto eruit spat.
                Maar respecteer je mening.

                Thnx for commenting en tegenwoording houdt ik overal rekening mee

                Groeten
                Het bijzonderste is dat jij tevreden bent met je foto's
                Het belangrijkste is dat wanneer je met uw foto's bij de mensen komt dat deze ook en nu moet ik oppassen wat ik zeg, ik ga niets zeggen.
                ik ga een voorbeeld geven
                Fier kom je bij de familie en je laat deze foto's zien. Iedereen zegt beleefd ja en dat voel je . Volgende keer hetzelfde. Derde keer breng je de foto's al niet meer mee.
                Uw partner heeft ook foto's gemaakt maar heeft die zwarte kader er niet rond.
                Heel de familie tevreden blij opgewekt er wordt met de foto's gelachen en "jij stond er bij en je keek ernaar". Hoelang denk je dit dan vol te houden met je zwarte kaders.
                Het moet voor ons plezierig zijn en voor u.
                Als je alleen met je eigen gaat rekening houden dan komt het niet goed.

                Maar er is altijd een maar. Het is niet omdat ik of andere zeggen dat het één of het ander niet goed is dat je dan direkt alles moet gaan veranderen. Wij geven ook maar onze mening. Maar er zijn nu eenmaal zaken waar je moet rekening mee houden zoals
                Zwart is rouw, bedrukt niet prettig, de regel van drie of de gulden regel doen nu eenmaal prettig naar een foto kijken, Komplimenteire kleuren, schaduwen geven diepte en zo zijn er nog duizenden regels waarbij onse hersenen ons parten spelen.
                Het mooiste is bv de lekkerste mayonaise die je mag, maar die ze blauw kleuren.
                Het zelfde effekt heeft een zwarte kader maar dan in verband met rouw.

                Maar heel belangrijk is doe je ding en de rest komt vanzelf.
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Disney World Orlando

                  Ik snap je verhaal helemaal hoor Robby, en bedankt dat je de moeite nam om het te typen. Het moet inderdaad voor meerdere prettig zijn om naar mijn fotos te kijken. Persoonlijk vind ik die zwarte kaders erg prettig om naar te kijken en (leg ik niet een directe link met rouw),maar aangezien ik hier niet in mijn eentje ben, vraag ik ook de mening van anderen wat ze vinden van mijn fotos (inclusief kaders ). Maar thnx voor jou visie en er zullen misschien nog wel meedere zijn die het wel en niet met je eens zijn.

                  Daarom plaats ik de fotos hier ook. Om te leren. Misschien wordt ik nog meer bewust van mezelf als het gaat om het kiezen van kaders.

                  Maar nu genoeg over de kaders. Hoe zijn ze Fototechnish ? (dus probeer de fotos ook even zonder de kaders voor te stellen dan )

                  En misschien wil jij of iemand anders mij een hint geven wat voor kaders zij er omheen zouden doen (en ja kader is voor mij verplicht ) haha.

                  Groeten Werner
                  Last edited by werner7385; 13 november 2009, 00:05. Reden: toevoeging vergeten :D

                  Comment


                  • #10
                    Re: Disney World Orlando

                    Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
                    Ik snap je verhaal helemaal hoor Robby, en bedankt dat je de moeite nam om het te typen. Het moet inderdaad voor meerdere prettig zijn om naar mijn fotos te kijken. Persoonlijk vind ik die zwarte kaders erg prettig om naar te kijken en (leg ik niet een directe link met rouw),maar aangezien ik hier niet in mijn eentje ben, vraag ik ook de mening van anderen wat ze vinden van mijn fotos (inclusief kaders ). Maar thnx voor jou visie en er zullen misschien nog wel meedere zijn die het wel en niet met je eens zijn.

                    Daarom plaats ik de fotos hier ook. Om te leren. Misschien wordt ik nog meer bewust van mezelf als het gaat om het kiezen van kaders.

                    Maar nu genoeg over de kaders. Hoe zijn ze Fototechnish ? (dus probeer de fotos ook even zonder de kaders voor te stellen dan )

                    En misschien wil jij of iemand anders mij een hint geven wat voor kaders zij er omheen zouden doen (en ja kader is voor mij verplicht ) haha.

                    Groeten Werner
                    Wat de kleuren heb ik de neiging om te zeggen dat ze nogal flets, flauw zijn ,MAAR
                    ik ben naar Disney Parijs geweest en het eerste wat mij en mij vrouw opviel dat daar niet echt flitsende kleuren zijn maar eerder flauw. Dus de kleuren iets heviger maar niet te veel dus niet flitsend want dan doe je de realiteit geweld aan.
                    Compo's. De eerste vind ik goed geef de twee ander geef ik u het voordeel van de twijfel.
                    In de tweede geef je wel de grote dimensie weer van de hoed.
                    Minnimouse heeft dan weer de beste kleuren.
                    Scherpte bij alle drie kantje boord maar je zit nog aan de goede zijde
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Disney World Orlando

                      ben niet zo'n kenner hoor... maar vind het licht van boven af op Mickey's hoofd een mooie zomerse sfeer weergeven....
                      The light at the end of the tunnel is the light of the oncoming train...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Disney World Orlando

                        Mooie foto's, sjiek! Alleen nam ik een witte omkadering, met een gouden boordje, kwestie van in de 'magie' te blijven
                        Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

                        Comment


                        • #13
                          Re: Disney World Orlando

                          leuke reeks en heb gen probleem met het gekozen zwarte kader, omdat hier het zwart ook terug komt in de opnamen van Mickey en MInni.
                          bv in de oren/neus/lippen/haar en ogen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Disney World Orlando

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            leuke reeks en heb gen probleem met het gekozen zwarte kader, omdat hier het zwart ook terug komt in de opnamen van Mickey en MInni.
                            bv in de oren/neus/lippen/haar en ogen.
                            grt,bouk.
                            Ditto.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Disney World Orlando

                              Ik vind het mooie scherpe beelden, de kaders buiten beschouwing gelaten.

                              Mvg

                              Patrick
                              Nikon.

                              Comment

                              Working...
                              X