Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche Carrera 4S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Porsche Carrera 4S

Foto 1:

Model: Canon EOS 1000D

Foto 2:

F stop: f/4,5
    Belichtingstijd: 1/50
    ISO: 200

Foto 3:

Nu zijn bij sommige foto's in de eigenschappen de F/stop enzo weg.
    Hoe komt dat?

En wat vind je van de foto's natuurlijk
    Last edited by Polygoon; 12 november 2009, 18:45. Reden: Foutje in het verkleinen
    [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

Re: Porsche Carrera 4S

Niemand geintresseerd in auto's hier?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk bericht
      Niemand geintresseerd in auto's hier?
      ik niet echt, maar mss iemand anders?
      Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
      - Isaac Asimov-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
        ik niet echt, maar mss iemand anders?
        Heb hem ondertussen ook bij transport gepost daar is het misschien de geschiktere plek.

Comment

Mijn mening :

Leuk gedaan maar naar mijn mening niet helemaal geslaagd.

foto 1: Hier heb ik het idee dat de scherpte op de verkeerde plek zit. Als je dit express hebt gedaan, dan is dat neit mijn ding, Ik zag het liefst de CARRERA scherp ipv die rode strepen (reflectoren?)

foto 2: Wat wil je laten zien in deze foto ? De foto zegt mij namelijk niks, Ik kan ook niet zien vanaf deze compositie dat het op een porsche gaat.

foto 3: Staat beetje scheef, de auto staat er scherp op maar waar ik me aan stoor is de uitgebrande lucht. De lucht is knalwit wat ook nog eens terugkaatst op de voorruit en motorkap. Dit soort mij aan de foto.

Ik ben benieuwd wat jij zelf van de foto`s vind !!

Groetjes Werner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
            Mijn mening :

Leuk gedaan maar naar mijn mening niet helemaal geslaagd.

foto 1: Hier heb ik het idee dat de scherpte op de verkeerde plek zit. Als je dit express hebt gedaan, dan is dat neit mijn ding, Ik zag het liefst de CARRERA scherp ipv die rode strepen (reflectoren?)

foto 2: Wat wil je laten zien in deze foto ? De foto zegt mij namelijk niks, Ik kan ook niet zien vanaf deze compositie dat het op een porsche gaat.

foto 3: Staat beetje scheef, de auto staat er scherp op maar waar ik me aan stoor is de uitgebrande lucht. De lucht is knalwit wat ook nog eens terugkaatst op de voorruit en motorkap. Dit soort mij aan de foto.

Ik ben benieuwd wat jij zelf van de foto`s vind !!

Groetjes Werner
            Ik vond foto 1 eigenlijk best wel geslaagd het was ook het effect waar ik op doelde. Foto 3 kan ik binnenkort misschien beperken door een polaristatie filter aan te schaffen. En foto 2 is een beetje origineler omdat deze auto redelijk vaak gespot word op autogespot.com wou ik niet normale voor-, achter- en zijkant foto's nemen die iedereen al kent.

Comment

Inderdaad, wat Werner hierboven al zegt: foto #1 daar zit de scherpte net niet goed. Qua compositie is dit wel een fraaie foto. En dat is juist wat er ontbreekt bij foto #2 en #3. Vooral de rommelige omgeving stoort mij, zeker bij zo'n auto. Verder vind ik de foto's allemaal wat flets overkomen.

Een mooi model fotograferen geeft niet vanzelf een mooie foto. En zo geldt dat ook voor een auto!
              Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
              Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
              Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen

Comment

Buiten de tips van hierboven:
                Was de auto de volgende keer voordat je hem gaat fotograferen
                Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                My flickr My site

Comment

het "mooie" van deze wagen wordt afgebroken door de rommelige plaats waar die getrokken is
                  zoek eens een hele mooie locatie en doe het eens over....
                  (langwegel bosrijke omgeving, waterkant...) zo maar een paar ideeën
                  je camerastandpunten zijn volgens mij oke, dus...
                  groetjes aline
                  groetjes aline

Comment

Sorry, de porsche is niet van mij (was het maar waar). Hij stond er gewoon geparkeerd. Ook omdat hij niet van mij is heb ik de nummerplaat gecensureerd dus auto verplaatsen of wassen is niet mogelijk ...

Comment

Working...
                    X