Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste foto op de forum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mijn eerste foto op de forum

das een van mijn bloemen foto's met een digitale camera van olympus C74O ultra zoom
    wat vind je van deze foto's wil mij meer gaan verdiepen en had in gedacten de niko d3000 te halen heeft er iemand hier ervaring mee had graag de mening van julie over deze foto
    groetjes

Last edited by bert1985; 12 november 2009, 17:11.

Re: mijn eerste foto op de forum

technisch geslaagde foto.
    Op een paar uitgebrande plekjes na.
    mooi van kleur, ziet er natuurlijk uit.

Comment

Hey, ben zelf een beginneling, maar je belichting en scherpte zijn zeer mooi, foto 1 en 4 vind ik heel mooi, wanneer je zulke foto's maakt den k aan je achtergrond.
      Moet je wel ff vertellen dat de stap naar een dsrl camera groot is. Je moet zeker zijn dat je tijd kan maken om een bepaalde opname te maken, eventueel met statief. Ik wil je gewoon vertellen, ik maakte de overstap onlangs ook en merk dat er veel factoren je beeld bepalen.
      Wel kan ik zeggen dat dit forum jou een ideale overstap kan begeleiden.
      Beste veel succes met je overstap, nikon is een ideaal overgaanstoestel.

Comment

je mag max 3 foto's in een topic plaatsen. Ik zou de 3de weghalen.

Bij de eerste zou ik rechts een stukje af doen zodat die andere bloemetjes er niet meer bij staan.

Ik denk dat je zeker en vast plezier gaat beleven met een dsrl
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

De stap naar dslr is groot maar je moet er gewoon bij stilstaan dat een foto nemen niet juist op een knoppetje drukken is! Het hangt er ook van af hoe goed je vorig model kent.
          Ik heb destijds een dslr gekocht om dat ik beperkt zat met de snelheid en functies van mijn brugtoestel, maar nu ben ik heel tevreden dat ik de overstap gedaan heb.
          Diepteverloop (verschil van voorste en achterste op foto het "blurie" stuk op achtergrond is veel groter) ondanks dat mijn diafragma op compact minimum 2,8 was heb ik nu op mijn dslr met 3,5-4,5 veel meer diepteverloop en ze hebben me wijsgemaakt dat dit aan de sensor van het toestel ligt. En dan heb je nog de focus die veel sneller en in donkere situatie's toch zijn werk doet! Als afsluiter de reactiesnelheid van het toestel, als je op het knoppetje duwt trekt hij effectief de foto! Dus voor mij dslr
          Shoot the day!
          Canon 350D + 28-105mm F:3,5-4,5 + Nikon P80 Compact
          http://www.facebook.com/album.php?id...4484&aid=13422

Comment

Working...
          X