Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit het foto archief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uit het foto archief

Tips & Commentaar gewenst.

Groetjes,
    Anouck

Re: Uit het foto archief

Dat is niet te beoordelen. Dat zijn drie verschillende foto's die je daar plaatst. Vandaar mischien de weinige reaktie's
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Op foto 1 probeer je met de scherptediepte te spelen, alleen gaat de aandacht naar de Santon uit de provence maar is dat deel van de foto niet meer scherp. Voor de rest zijn de kleuren daar wel heel mooi imo.
      Foto 2 heeft een heel hoog contrast, het onderwerp zegt me minder.
      Foto 3 is een voltreffer wat portret betreft, iets te krap aan de linkerkant, maar de uitdrukking maakt alles goed.

Comment

Bedankt, aan zulke commentaar heb ik nu eens echt iets! Ik ben hier om te leren en krijg dus graag kritiek op de foto"s zodat ik weet waar ik volgende keer op moet letten.
        Ik weet dat het drie totaal verschillende foto"s zijn, maar je kan deze toch alle drie apart bekijken?

bedankt!

x

Comment

Foto 1 idd mooie kleuren. Voor foto 2 vind ik de zwart-wit jammer, want zwarte piet is meestal een vrolijke, kleurrijke figuur (ondanks z'n naam ). Dat zwart-wit neemt voor mij sfeer van een kinderfeest weg.
          Canon Eos 450D
          Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
          Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anouck2311 Bekijk bericht
            .Ik weet dat het drie totaal verschillende foto"s zijn, maar je kan deze toch alle drie apart bekijken?

bedankt!

x
            Dat dit niet kan zie je aan het aantal reaktie.
            Ik zit per dag enkele uren foto's te beoordelen. Als ik foto's bekijk wil ik dat goed doen.
            Als ik drie verschillende foto's wil bekijken van 1TS dan wil dat zeggen dat ik voor 2 andere mensen geen tijd meer over heb. Als je kijkt hoeveel mensen er foto's posten in beginnershoek!!! Jij zelf hebt er ook niets aan omdat de mensen dan niet geneigd zijn om te reageren. op het ogenblik ben ik alleen maar de mensen aan het beoordelen die 0 of 1comments gekregen hebben en zich al op de tweede pagina bevinden.
            Dit is geen moedwil maar realiteit.
            Plaats drie foto's die met elkaar te maken hebben en het beoordelen zal veel gemakkelijker zijn voor ons
            Robby BB
            Last edited by robbydorine; 19 november 2009, 12:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anouck2311 Bekijk bericht
              Ik weet dat het drie totaal verschillende foto"s zijn, maar je kan deze toch alle drie apart bekijken?
              Absoluut, ik zie daar geen enkel probleem in, in een showcase is dat een ander paar mouwen natuurlijk, maar hier in de beginnershoek is wat tolerantie op zijn plaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                Absoluut, ik zie daar geen enkel probleem in, in een showcase is dat een ander paar mouwen natuurlijk, maar hier in de beginnershoek is wat tolerantie op zijn plaats.
                1 Enkel probleem 313 maal bekeken 2 mensen gereageerd, mij niet meegerekend.
                Ik zit al lang genoeg op BD om te weten dat dit soort topic's bijna niet worden beoordeeld.
                Had ik bij deze op 09/11/ geen comment geplaatst dan was hij verdwenen en had niemand hem nog bekeken. 313 keer bekeken 2 beoordelingen dat zegt genoeg.
                Als dat 1, 2, maal gebeurd dan blijft de TS weg.
                Ik probeer hier alleen maar wat raad te geven, uit ervaring. Wat de TS er mee doet????
                Robby BB

Comment

Working...
                X