Ik denk dat je saturatie wat te hoog staat heb jij al zo'n fel groen gras gezien?
De eerste is iets beter omdat de graskleur uniform is, bij de tweede is de kleur in het midden valer Ik zou zeggen, bewerk ze nog eens en veel minder saturatie
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Kleuren voor mij veel te veel bijgegeven, veel te fel, foto 2 is het gehele dak uitgebrand van het bijgebouw, gras ziet er bijna radioactief uit door felle kleur. Je kleuren wat minder fel zetten zou heel andere plaat geven.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Elise...ik gaf je andere topic al aan dat je foto's veel te veel kleur hebben (overgesatureerd) Deze zijn nog ehm....meer.
Je mag overigens maar 1 topic starten per dag.
[Mod]
Zoals je in het forumreglement kan lezen, mag je per forum 1 topic per dag openen. Dit is reeds je tweede van vandaag in de beginnershoek. Daarom komt er een slotje op.
Morgen wordt het terug geopend door een moderator. Dit topic telt dan ook meteen als je ene topic van morgen, maandag. Op dinsdag mag je dan een nieuw topic openen in de beginnershoek.
Als ik zo vrij mag zijn, ik heb even een snelle bewerking gedaan van deze foto. Dan heb je een beetje een idee van hoe het eruit kan zien. Je moet heel voorzichtig zijn met de schuifjes, probeer maar met hele kleine aanpassing te werken. Ik heb bijvoorbeeld wat contrast toegevoegd en de levels iets aangepast. Probeer maar eens wat te experimenteren.
O ja, als je mijn bewerking hier liever niet hebt staan, zeg het gerust dan haal ik 'm snel weg.
Comment