Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
heb er niets aan bewerkt hoor, kleuren komen zo uit camera. Het is wel een stukje bos met echt veel kleur, heb zelf niet echt de indruk dat het in het echt minder is.
Die laatste lijkt inderdaad niet helemaal recht, maar mijn hond valt gelukkig niet omver
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
beide achterwerken waren overbodig ;-)
de eerste compositie had wel iets dromerigs van z'n eigen maar die mtb'er (modderterrorist in 't bos ?) slokt alle aandacht op; als hij daar los over een sloot sprong dan had het voor mij kunnen werken maar nu kan ik zelfs de reclame op z'n rug niet lezen ;-)
u blogt toch ook ? grow for it - Sony α300 - SAL 18-250, Minolta 50 f1.7, Minolta 35-70 f4 macro, Sigma 105 f2.8 macro
Comment