Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit is ook herfst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dit is ook herfst

de foto is genomen met Nikon D90 lens sigma18-50mm 1:2.8
    op A genomen met f4 iso400

Had ik een kleiner diafragma moeten gebruiken of een groter?

Benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt

Re: Dit is ook herfst

Mooie foto (al had ikzelf misschien een iets kleiner diafragma genomen, zodat de spin nog net iets meer scherp was). Zou wel die twee grassprietjes die redelijk scherp in het beeld komen te staan volgende keer verwijderen
    Belet niet dat dit toch leuke foto is, maar de super beoordelingen laat ik maar over aan de echte kenners hier.
    Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk bericht
      Mooie foto (al had ikzelf misschien een iets kleiner diafragma genomen, zodat de spin nog net iets meer scherp was). Zou wel die twee grassprietjes die redelijk scherp in het beeld komen te staan volgende keer verwijderen
      Belet niet dat dit toch leuke foto is, maar de super beoordelingen laat ik maar over aan de echte kenners hier.
      De 2 voorste poten moeten inderdaad scherper, over de 2 grassprietjes heb je zeker ook een punt.
      Nu wachten tot wanneer de spin nog eens over de tennisbal wil lopen:-)

Comment

Je moet altijd proberen de scherpte op de ogen te krijgen. Als die scherp zijn is je foto al gelukt. Kleiner diafragma, als je daardoor niet hoger in ISO moet, ja.
        Nooit iets verwijderen uit de natuur, wel wegmoffelen als zal Reandro dit wel bedoeld hebben.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
        X